Gå til innhold

"More than meets the eye" kommer sommeren 2007

Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

406 stemmer

1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      156
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      75
    • [IMG]http://intraforum.hardware.no/style_emoticons/default/hmm.gif[/IMG]
      78
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      63
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På en måte takker jeg deg for all informasjon du finner og poster i denne tråden, Dotten, men på den annen side så blir jeg mer og mer redd for å se filmen for hver ny detalj som blir avslørt.  :)

Vet ikke helt om jeg liker den vendingen som den ser ut til å ta...

6833273[/snapback]

Når det kommer til det visuelle så er jeg 99.9% sikker på at det blir strålende. Actionsekvensene vil også bli strålende. Historien så som så vil jeg tro. Det eneste som egentlig kan trekke ned er at de som er vant til G1 ikke helt kjenner igjen karakterene. Men så er det også et poeng å møte filmen litt med åpent sinn.

Men kan det være en ide å bruke spoilere litt mer når det kommer til bilder og slikt?

Lenke til kommentar

Historien er nå mer at en ung gutt som er nøkkelen til hva alle transformers leter etter blir beskyttet av autobots, da spesielt Bumblebee. Filmen vil ha stor fokus på forholdet mellom ungutten og hans første bil.

Jeg kan vanskelig se andre regissører som er bedre egnet til en actionfilm med transformers enn Bay. Det er ikke han jeg har størt problem med når det kommer til bakmennene.

Lenke til kommentar

Bay sine filmer i et nøtte skall

Ung gutt/"ola normann" snubler over/inn i noe stort

Havner i store problemer (ofte mellom 2 sider)

Montage

Stort payback(Bayback:P) øyeblikk etter montage

Kvinnen i filmen ser/hører allt fra et kontrollrom

Helten/en venn offrer seg selv for å redde helten/en venn

helten og damen i historien lever lykklig .. helt til oppfølgeren

helt seriøst .. se hvilken som helst bay film og du ser samme jævla greine om og om igjen

og folk sier Kevin smith bare lager en film om og om igjen .. hva med fucking Bay ..

han har samme jævla film og har tilogmed brukt samme identiske action sekvens om og om igjen!

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Historien er nå mer at en ung gutt som er nøkkelen til hva alle transformers leter etter blir beskyttet av autobots, da spesielt Bumblebee. Filmen vil ha stor fokus på forholdet mellom ungutten og hans første bil.

Jeg kan vanskelig se andre regissører som er bedre egnet til en actionfilm med transformers enn Bay. Det er ikke han jeg har størt problem med når det kommer til bakmennene.

6834435[/snapback]

heh, kansje like greit bumblebee ikke er wv boble. hadde smakt litt for mye av en high-tech herbie variant :p

Lenke til kommentar
Vil tro at om det kommer oppfølgere vil Megatron ha det gode gammeldagse utseende :)

JA JEG GLEDER MEG!

6838623[/snapback]

Har gitt opp G1 for veldig lenge siden for denne filmen. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke håpet så mye på det og bare akseptere det vi blir servert. Vi har ikke mye valg...

Er selv stor fan a G1, ettersom dette er det eneste som jeg syns er verdig nok til å kalle seg Transformers, har alle 4 ses. på DVD. Men filmen blir ikke 100% G1, noe jeg godtar.

Jeg kommer ikke til å dømme filmen før vi ser en av dem transformere i real time, hørt det skal komme en trailer rundt juletider...

Latterlig at Bay & co ville holde alt skjult fram til selve premiere, helt umulig å få det til, heldigvis.

Lenke til kommentar

Latterlig at Bay & co ville holde alt skjult fram til selve premiere, helt umulig å få det til, heldigvis.

6839484[/snapback]

Man prøver å lære av problemene som man opplevde med Hulk og Superman Returns. Spesielt Hulk filmen led av at tidlige uferdige bilder kom ut. Det er jo bare til å se hvordan folk går bananas av tidlige bilder av leketøy. Det er lite poeng i å vise noe uferdig, det taper man så og si alt på.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at dem skal vise "work in progress" selv om det er greit å se i blandt. Men når folk ikke ser "work in progress" og begynner å flame så sier det seg selv å vente.

Men Bay & co vil at vi skal vite minst mulig. Leste at dem vil helst ikke vise transformerne til du sitter i kino salen. Dette kan være vrient & litt fett at du går inn uten å vite hvordan dem ser ut.

Lenke til kommentar
Bay sine filmer i et nøtte skall

Ung gutt/"ola normann" snubler over/inn i noe stort

Havner i store problemer (ofte mellom 2 sider)

Montage

Stort payback(Bayback:P) øyeblikk etter montage

Kvinnen i filmen ser/hører allt fra et kontrollrom

Helten/en venn offrer seg selv for å redde helten/en venn

helten og damen i historien lever lykklig .. helt til oppfølgeren

helt seriøst .. se hvilken som helst bay film og du ser samme jævla greine om og om igjen

og folk sier Kevin smith bare lager en film om og om igjen .. hva med fucking Bay ..

han har samme jævla film og har tilogmed brukt samme identiske action sekvens om og om igjen!

6835367[/snapback]

:dontgetit:

Høres nesten ut som noe negativt her. Ikke glem den klassiske slow motion scenen som alltid er med. Følger Bay denne oppskriften blir det en kanonfilm. Armageddon og spesielt The Rock er kanonfilmer rent actionmessig. Og i denne får vi enda mer. Alt tyder på kamper fra ende til annen med våre godslige roboter. Høres fantastisk ut for mine ører. Så lenge han unngår en ny Pearl Harbour så...

Og litt mer Bumblebee er kommet ut;

post-15355-1157987430_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan Optimus sin trasformering finner sted. Fremhjulene er nederst på bena, mens selve styrehust m.m er overkroppen. Bakhjulene er plasser med hoften. Det virker nesten som om overkroppen må løsnes og settes på plass lenger nede på "bena".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...