danjohan Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hei Har en Ford Sierra, 2.0i CL. 90 mod. (første gangsregistret slutten av 89) står 90 i vognkortet i hvertfall Men tilbake til bilen... Har spurt om hjelp her før, men det var før jeg satt den bort for ca. 6 måneder siden.. Den har stått ute.. Og i dag fikk jeg start på den.. Bytta batteri og plugger Har lagd en film av hvordan den høres ut når jeg gir på.. Du må ha quick time for å se på den trur jeg.. Film Hva er feil trur dere? Har en anelse selv, men er ikke sikkert.. Vil helst ikke gi hint, mye bedre å høre hva dere virkelig mener det kan være? Kan legge til at den høres ut som en jævla gressklipper på filmen kanskje.. Får heller ikke kjørt så mye framover, står i et feit ishøl og er nok rusta fast ellerno.. Men det er da vanlig når den står sånn.. Hehe.. Men dere hører det smeller, må nesten ha hørselsvern vett Har sikkert glemt å si noen detaljer ellerno.. Men hvis dere trenger mer informasjon angående en analyse, tell me! Kan legge ut noen bilder av bilen også, sånn at dere veit åssen bil det er Oy, fikk posta feil bil med en gang Hehe Lillesøstra mi som råner bare.. Endret 27. februar 2006 av danjohan Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har ikke lasta ned filmen, men om den høres ut som en gressklipper blir det lett å tenke at den går på tre eller færre sylindre. Sjekk fordelerlokk, sjekk at du har riktig ledning til riktig plugg (tenningsrekkefølgen) og sjekk tennkablene. Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Forslag: Registeret har kanskje hoppa over "litt". Maks feiltenning og en sylinder som ikke henger med Rådebank er det vel ikke? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kan jeg leie den på nyttårsaften? :!: Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Har ikke lasta ned filmen, men om den høres ut som en gressklipper blir det lett å tenke at den går på tre eller færre sylindre. Sjekk fordelerlokk, sjekk at du har riktig ledning til riktig plugg (tenningsrekkefølgen) og sjekk tennkablene. 5676196[/snapback] Se på filmen... Kan hende det hjelper Det virker som om den går på alle 4.. Når jeg sjekket, gjorde de det i hvertfall.. Men syns det så ut som at det kom litt olje snikene ut innerst, ved plugg 4.. Men veit ikke om det har no å si.. Noen som vet riktig rekkefølge på fordelern da? Er det ikke 1,3, 4 og 2 a? Har jeg fått vite i hvertfall .. Legg gjerne ut et bilde ellerno.. La ved et bildet av hvordan hettene står på fordelern.. Riktig eller feil? Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Kan jeg leie den på nyttårsaften? :!: 5676220[/snapback] Haha Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Forslag: Registeret har kanskje hoppa over "litt". Maks feiltenning og en sylinder som ikke henger med Rådebank er det vel ikke? 5676213[/snapback] Ja, det var det også en en kompis av meg som sa.. Takk for tipset uansett Men hvordan finner man ut det a? Må jeg bytte regreim da eller? Burde kanskje det også.. Gått 203 930... Er ikke vansklig å bytte på denna uansett har jeg hørt? Endret 28. februar 2006 av danjohan Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Tydligvis ikke mange som har en anelse om hva problemet er... Rart egentlig Trenger seriøst hjelp til å løse dette problemet asså.. Trenger dere mer informasjon om ting med med bilen eller lyder..? Så bare spørr Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Hva med å bytte? Coil? Rotor? Laderelé? Og kanskje tenningskabler? Har bytta fordeler lokk.. Men kanskje rotorn er slitt også.. Rotor Tennings sett Laderelé Verdt å prøve? Eller er det no helt annet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror du skal ta deg en tur innom retningslinjene, og lese litt om "overdreven bumping". Les også om avatar-størrelse også, 197KB er ikke ok. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg