Gå til innhold

Jeg den eneste som sliter med druids?


Anbefalte innlegg

  Bortsett fra vi locks da, som ikke frykter noen  :cool: 

 

Locks er imba :hmm:

5676905[/snapback]

 

Stemmer, men taper innimellom mot gode rogues og warriors. Har en rogue som jeg kun har vunnet over EN gang :hmm:

 

Prester kan også være noe herk av og til.

 

Druid? lett

Mage? LOL

Paladin? lett

Shaman? Tja sånn middels

Hunter? Får jeg skremt bort det dumme dyret går det greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da vil jeg vite svakheten til hunters. Sinnsyk dmg, mye armor, evig kiting, traps, pet som slår så hardt at det er latterlig...?

Spillet er på ingen måte balansert sånn som det er nå.

5681555[/snapback]

Hunters er forferdelige i nærkamp. Peten slår bare hardt hvis du har BM-build, noe som vil gjøre damagen til hunteren selv mye dårligere.

Lenke til kommentar
Da vil jeg vite svakheten til hunters. Sinnsyk dmg, mye armor, evig kiting, traps, pet som slår så hardt at det er latterlig...?

Spillet er på ingen måte balansert sånn som det er nå.

5681555[/snapback]

Hunters er forferdelige i nærkamp. Peten slår bare hardt hvis du har BM-build, noe som vil gjøre damagen til hunteren selv mye dårligere.

5681658[/snapback]

 

Dødsonen er hemmeligheten til å vinne over en hunter - bare ikke spring inn i fella da.....

Lenke til kommentar
Nei...

Druid er ikke noe problem for meg

5676125[/snapback]

Da har du dessverre ikke møtt spesielt gode druids. Jeg mener at druids strengt tatt alltid skal ta mages i en fair fight. Feral spesielt. Catform spiser cloth med lite hp og bear form tåler for mye, i tillegg sliter vi med å snare/kite. Det som kan redde deg er god timing på cs på heal, ellers er det ganske håpløst mot en druid som vet hva han gjør hvis ikke du har bra gear og trinketcombo of wtfpwn.

5679953[/snapback]

Har møtt gode druids også, men tenker på at jeg tar druids med tilsvarene gear som meg.

Lenke til kommentar
Dødsonen er hemmeligheten til å vinne over en hunter - bare ikke spring inn i fella da.....

 

Har løpt i den fella dems et par ganger i BG's ja hehe, men hunters er ikke det jeg frykter i pvp. Som nevnt så er hunters utrooolig dårlige i nærkamp. Han selv en hunter alt på lvl 52 og jeg måtte bare stoppe å spille han...ble så utrolig frustrert. nå fungerer han kun som bank-hore og enchanter/disenchanter

Lenke til kommentar

Curse of weakness på bm pet = win (spesielt hvis det er et kjappt pet)

Om marksman/survival kan du håpe på å få fearet pettet. Jeg er dog SL specced, så jeg bare dotter å og springer i deadzone :p

Må helt ærlig si at jeg ikke taper mot noen classes med denne speccen, men kommer til å respecce til 30/0/21 senere i dag. SL ER easymode :S (har bare blues)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Personling spamfire'r  jeg mages til de kreperer..  de suger.. :D

5683093[/snapback]

 

Overnerfet er vel heller ordet. Mange sier, "ZOMG blei one-shotta av en en mage" osvosv, men de tenker ikke på at fåtallet av har trinketene man trenger. Jeg har personlig ingen og kommer nok ikke til å få dem heller da jeg er 56 nå, og det er flere 60 mager med mye dkp i guilden. Utrolig frustrerende når jeg grinder og tenke på at alle de andre får mer og mer dkp mens jeg ikke er 60 engang :(.

 

Og forresten, folk klager ikke på at man blir one-shotta av locks med trinkets? Seduce + soulfire med trinkets. Ny seduce ftw.

Lenke til kommentar
Personling spamfire'r  jeg mages til de kreperer..  de suger.. :D

5683093[/snapback]

 

Overnerfet er vel heller ordet. Mange sier, "ZOMG blei one-shotta av en en mage" osvosv, men de tenker ikke på at fåtallet av har trinketene man trenger. Jeg har personlig ingen og kommer nok ikke til å få dem heller da jeg er 56 nå, og det er flere 60 mager med mye dkp i guilden. Utrolig frustrerende når jeg grinder og tenke på at alle de andre får mer og mer dkp mens jeg ikke er 60 engang :(.

 

Og forresten, folk klager ikke på at man blir one-shotta av locks med trinkets? Seduce + soulfire med trinkets. Ny seduce ftw.

5737230[/snapback]

 

De andre magene er i MC..? det er ikke deres skyld at du ikke levler like fort som de gjør, og du bør egentlig ikke tenke sånn uansett..

levle deg til 60, og da bør du tenke på DKP ;)

du kan uansett ikke bruke gode items enda..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Med prest er druider helt greit men det tar laaaaaaaaang tid å ta de.

Warlocks er enkle helt til de prøver med felhound. Da er det håpløst og sjeldent det går bra.

Og sånn som jeg hater det dyret men elsker den når jeg har den selv :love:

Love and hate :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...