Gå til innhold

Jeg den eneste som sliter med druids?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje, men hva med natures swiftness? Instant 3.5k heal

5676311[/snapback]

 

En trinketmage kan gjøre instant 5k damage. Har du så mye hp i caster? :)

5676348[/snapback]

 

Hvis du er specca riktig så skal du klare natures swiftness og Moonkin, sånn ca balanced 60% resto 40%. Hvis du da har hele cenarion settet, så har du kanskje 4000 hp. Hvis du da bruker moonkin, og har nature swiftness funker det for en druid å ikke dø på en spell.

5676447[/snapback]

Spillet er designet slik at du ikke kan ta 21 og 31 'pointerne' i 2 forskjellige tre. Mulig du har sett den filmen om imbawarriorn som alle prata om? Han hadde MS og deathwish var det vel, på grunn av en bug når warriors fikk en talent review. Blir det samme som LotP/moonkin og NS for druids, du har opprinnelig ikke nok points.

Lenke til kommentar

Vil nå bare si at siden vi warriors har intercept så kan vi i teorien eie enhver klasse. for kommer vi først inn på folk så dør dem kjapt. Problemet er jo timing osv...har spilt mye pvp og føler ikke at noen andre klasser eier warriors, men jeg føler ikke at warriors eier noen andre klasser helt og holdent heller. I pvp er det timing, flaks og kaos vs orden som avgjør kampene.

 

sorry litt OT, men vi snakekr jo litt om pvp:)

Lenke til kommentar
liksom hva er pointen men noen som ikke kan bli slowet på noen slags helst måte, ikke sheep'et.

Hver gang jeg sloss mot druid's taper jeg ca 70% av kampene.

Selv er jeg 60 mage på Burning Blade

Eneste jeg kan så å si gjøre er å bruke fire blast og instant pyroblast. selv dette hjelper ikke pga av instant heal. talent har jeg 31 arcane og resten fire. Eier alle andre raser men ikke druids:S

Andre som reagerer på dette?? :nei:  :thumbdown:

5676110[/snapback]

 

1/10 for trolling.

Lenke til kommentar
Druids er nok den verste klassen å slå som mage, samt lock.

5676209[/snapback]

Jaha? Og hvorfor er druids vanskelig for locks?

Eneste spellen vi har som ikke virker på druids er vel succu's seduce?

 

Har så og si aldri problemer med druids selv, så jeg skjønner ikke helt hva du mener med det du sier :shrug:

5676359[/snapback]

Mages har problemer med locks, ikke locks med druids. Av egen erfaring, selvsagt. Tror du feiltolka litt. :)

Lenke til kommentar
Vil nå bare si at siden vi warriors har intercept så kan vi i teorien eie enhver klasse. for kommer vi først inn på folk så dør dem kjapt. Problemet er jo timing osv...har spilt mye pvp og føler ikke at noen andre klasser eier warriors, men jeg føler ikke at warriors eier noen andre klasser helt og holdent heller. I pvp er det timing, flaks og kaos vs orden som avgjør kampene.

 

sorry litt OT, men vi snakekr jo litt om pvp:)

5677173[/snapback]

 

Tja... i hvert fall når jeg har sett på mages så sliter warriors enormt. Så min bror spilte på sin mage (mesteparten epic) og det kom en warrior med fullt av epics og askhandi, han hadde ikke sjangs. Så lenge mages vet når de skal bruke blink osv, så kan ikke warrior gjøre noen ting.

Lenke til kommentar
Tja... i hvert fall når jeg har sett på mages så sliter warriors enormt. Så min bror spilte på sin mage (mesteparten epic) og det kom en warrior med fullt av epics og askhandi, han hadde ikke sjangs. Så lenge mages vet når de skal bruke blink osv, så kan ikke warrior gjøre noen ting.

 

Vel som sagt så kommer det ann på timing. En eneste intercept kan være nok til å felle en mage med litt flaks på crit self. Bommer man på denne er man sannsynligvis død selv.

 

Ingen klasser eier andre helt og holdent. det kommer ann på personen som spiller også. Mange spiller uten full kons (slik som jeg stort sett gjør) og da kan selv en på 5 lvl under deg eie deg i en gitt situasjon.

 

F.eks virker det som om mages sliter mye mer enn warriors når det er kaos rundt dem.

 

Dette med å eie noen kommer helt ann på hvem som har initiativet i en gitt situasjon. For en mage er det å bli "tatt på sengen" farligere enn for en warrior.

 

Det finnes jo mange items man kan benytte for å ha fordel mot spesielle klasser om så var. F.eks 300 fire res armor etc..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Mages trenger ikke noe særlig med epics for å knerte lilla warriors. Frostbolts, Frost nova og Blink holder i lange baner. Når warrioren har to sjanser til å komme inntil magen (én hvis magen starter kampen), og i tillegg får løpe-hastigheten redusert til 60% (50% med talenter), sier det seg selv at det skal godt gjøres at warrioren vinner.

 

Sant at om magen får velge å starte kampen så får warriors det vanskelig. Mage har et større fortrinn av å få velge når kampen skal starte enn en warrior har om han får velge. Men ser man alle pvp omstendigheter og situasjoner under ett, så eier ikke mager warriors. På samme måte som ingen klasser eier noen andre.

 

MEN jeg er enig i at under gitte forhold så kan en klasse eie en annen, så lenge denne gitte situasjonen råder.

Lenke til kommentar
Kanskje, men hva med natures swiftness? Instant 3.5k heal

5676311[/snapback]

 

En trinketmage kan gjøre instant 5k damage. Har du så mye hp i caster? :)

5676348[/snapback]

 

Hvis du er specca riktig så skal du klare natures swiftness og Moonkin, sånn ca balanced 60% resto 40%. Hvis du da har hele cenarion settet, så har du kanskje 4000 hp. Hvis du da bruker moonkin, og har nature swiftness funker det for en druid å ikke dø på en spell.

5676447[/snapback]

Spillet er designet slik at du ikke kan ta 21 og 31 'pointerne' i 2 forskjellige tre. Mulig du har sett den filmen om imbawarriorn som alle prata om? Han hadde MS og deathwish var det vel, på grunn av en bug når warriors fikk en talent review. Blir det samme som LotP/moonkin og NS for druids, du har opprinnelig ikke nok points.

5677075[/snapback]

 

Sant nokk. Tenkte ikke nokk over det jeg skreiv kanskje. Men i mai en gang, går nokk det ann hvis man kjøper den nye tileggspakka! 10 nye talent points elns. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Sant nokk. Tenkte ikke nokk over det jeg skreiv kanskje. Men i mai en gang, går nokk det ann hvis man kjøper den nye tileggspakka! 10 nye talent points elns. Tror jeg da.

 

Da blir det en del ubalansering når man tenker over at alle andre klasser også får dette. Arcane power og iceblock <3 Tror heller Blizzard mekker noe nytt med talentene.

Lenke til kommentar
Nei...

Druid er ikke noe problem for meg

5676125[/snapback]

Da har du dessverre ikke møtt spesielt gode druids. Jeg mener at druids strengt tatt alltid skal ta mages i en fair fight. Feral spesielt. Catform spiser cloth med lite hp og bear form tåler for mye, i tillegg sliter vi med å snare/kite. Det som kan redde deg er god timing på cs på heal, ellers er det ganske håpløst mot en druid som vet hva han gjør hvis ikke du har bra gear og trinketcombo of wtfpwn.

Lenke til kommentar
Sant nokk. Tenkte ikke nokk over det jeg skreiv kanskje. Men i mai en gang, går nokk det ann hvis man kjøper den nye tileggspakka! 10 nye talent points elns. Tror jeg da.

 

Da blir det en del ubalansering når man tenker over at alle andre klasser også får dette. Arcane power og iceblock <3 Tror heller Blizzard mekker noe nytt med talentene.

5679256[/snapback]

 

MS build med death wish og flurry :innocent:

Lenke til kommentar
Alle går i en sirkel, der alle har hver sin sterke side og hver sin svakhet, ikke no du kan gjøre med det...

5681111[/snapback]

 

Da vil jeg vite svakheten til hunters. Sinnsyk dmg, mye armor, evig kiting, traps, pet som slår så hardt at det er latterlig...?

Spillet er på ingen måte balansert sånn som det er nå.

Endret av emes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...