solheimen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg lurer på hvilket av disse skjerm kortene som er best når det kommer til spill og lignende. Har hørt det at ram'en på skjerm kortet har ingenting å bety med hvor godt det kan yte, selv har jeg ikke peiling men håper noen av dere gidder å ta seg tid å svare på dette Følgende skjermkort står det om: 1.Graphic: ATI Mobility™ Radeon™ X700 128MB, GDDR3 2.NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache som støtter 256 MB - 64 MB Takk Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tror det ATI kortet er best. Ser at det er Turbocahe på det andre og det er jo ikke bra. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 I følge denne linken: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=39568 Så er X700 et bedre kort. RAM har noe å si i den store sammenheng, men det hjelper ikke å masse ram om du ikke har et skjermkort som kan ta unna dataen RAMen holder. AKIRA Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 For spillytelse er X700-kortet best... Lenke til kommentar
solheimen Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 det var det skjermkortet jeg trodde var best takker for svar og hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå