AtheusNor Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har sett at Hitman Contracts koster 129 kr. Er det virkelig verdt pengene? Hvor lang varighet er det? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Kan jo alltids lese noen omtaler før du lager tråd om det. Men ifølge gamer så er det nok absolutt verdt pengene! Her har du gamer.no sin omtale: Omtale "Hitman Contracts" Endret 27. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Kan jo alltids lese noen omtaler før du lager tråd om det. Men ifølge gamer så er det nok absolutt verdt pengene! Her har du gamer.no sin omtale: Omtale "Hitman Contracts" 5676122[/snapback] Jeg mente hva DERE i forumet mente Men hvor lenge varer spillet? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 For all del! 129 kr er ingen ting for dette spillet! Veldig artig og replay valuenen på enkelte av brettene er enorm, har brukt over 10 timer på bare ett brett! Mange forskjellige måter og gjøre oppdragene på! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har spilt alle spillene i hitman serien, gleder meg til det nye kommer ut. Til den prisen, uansett pris: JA! Men det kommer egentlig ann på, hvist du liker snikespill, er spillene i hitmanserien noe for deg, hvist du liker mere UT2004 action, er ikke dette spille noe for deg. Men, Hitman 2: silent assasin, synes jeg er det beste så langt i serien, det er spillet før contracts. Det har bedre historie og missions, men grafikken og lyden er langt dårligere. Ena, Hitaman, er det "dårøigste" spillet i serien. Du spør hvor lang varighet det har, det er vell opp til hver enkelt, det er en del venting i spillet, vente på at vakter skal gå sin runde, slik at du kartlegger posisjoner osv, å det tar litt tid å klare alle missions med karakter "silent assesion", men, det er ikke noe du må gjøre for å klare spillet. Absolutt vært 129kr LØP OG KJØP! Men hvist du da igjen spiller først først så andre og så tredje spillet, blir det artigere, med tanke på historien. hvist du skulle sitte fast på et mission, bare spør Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Har spilt alle spillene i hitman serien, gleder meg til det nye kommer ut. Til den prisen, uansett pris: JA! Men det kommer egentlig ann på, hvist du liker snikespill, er spillene i hitmanserien noe for deg, hvist du liker mere UT2004 action, er ikke dette spille noe for deg. Men, Hitman 2: silent assasin, synes jeg er det beste så langt i serien, det er spillet før contracts. Det har bedre historie og missions, men grafikken og lyden er langt dårligere. Ena, Hitaman, er det "dårøigste" spillet i serien. Du spør hvor lang varighet det har, det er vell opp til hver enkelt, det er en del venting i spillet, vente på at vakter skal gå sin runde, slik at du kartlegger posisjoner osv, å det tar litt tid å klare alle missions med karakter "silent assesion", men, det er ikke noe du må gjøre for å klare spillet. Absolutt vært 129kr LØP OG KJØP! Men hvist du da igjen spiller først først så andre og så tredje spillet, blir det artigere, med tanke på historien. hvist du skulle sitte fast på et mission, bare spør 5676197[/snapback] Tusen takk for en god beskrivelse! Jeg liker godt splinter cell serien så da tror jeg at jeg kommer til å like d skal kjøpe d Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hitman serien er uten tvil en av de desidert beste pc spillene som finnes. Du står fritt til å utføre oppdraget på hvilken som helst måte du har lyst til. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hitman serien er uten tvil en av de desidert beste pc spillene som finnes. Du står fritt til å utføre oppdraget på hvilken som helst måte du har lyst til. 5676275[/snapback] Jeg skal ha det på Xbox:p Hva er historien om agent 47?(føler meg veldig n00b nå) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kjøpe spill til pc?? ja vel... men back to topic, hitman er konge spill!! så hvis du ikke har chip i ps2/xbox, så er det vel verdt 129kr... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hitman 1 er det beste av 1'eren og 2eren iallefall.. I 2eren flagrer lika som noen filt dukker når de blir skutt med deagle og ender opp i andre enden av rommet. Det er mye vanskeligere å være "silent assasin" og så har de fjerna "kulehull" effekten i lika! Hva er vitsen med det? Hitman 1 derimot var veldig forut sin tid, og har en veldig bra "ragdoll" effekt som virker veldig ekte.. Beste spilloplevelsen jeg noen gang har hatt på PC er altså hitman 1. Hitman 2 var en tilbakegang på alle sett og vis.. Lurer litt på HItman 3 .. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har det på pc og synns alt er bra utenom grafikken. Den er rimelig kjip Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Synes historien er best i 2'a. Codename47, er blitt klonet, blir vel egentlig litt kjedelig hvist jeg forteller hva som skjer, men u treffer på "deg selv", ett godt stykke ut i spillet. elsker hotellbanen, tror aldri jeg kommer til å glemme den Men i 2'a skal du befri en Prest/pastor som du har fått jobbe oss og fått en ny start hos. Du må ta opp den skittene virksomhenten igjen Contracts, hele spillet er en tøff sammensetning av flashbacks, du gjør oppdragene slik 47 husker det på en måte EDIT: synes 47 er litt chubby i Contracts Endret 28. februar 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har det på pc og synns alt er bra utenom grafikken. Den er rimelig kjip 5679018[/snapback] Hvist det er contracts du snakker om, der synes jeg det er rimelig pen grafikk, men ena er noe annet grafikkmessig Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hitman serien er uten tvil en av de desidert beste pc spillene som finnes. Du står fritt til å utføre oppdraget på hvilken som helst måte du har lyst til. 5676275[/snapback] Jeg skal ha det på Xbox:p Hva er historien om agent 47?(føler meg veldig n00b nå) 5676296[/snapback] Har ikke spilt Contracts til xbox, men Silent Assesion (2) er ihvertfall helt lik på pc og xbox...tenker på historie, våpen osv, grafikken er vel bedre på xbox...kansje... Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 jeg er i den levelen som heter Deadly Chargo eller noe sånt der du er på en havn med en båt. Når kommer SWAT jeg fikk på taket og fikk tak i sniperen og drepte vårt''target'' men da fikk jeg mission failed. Hva skal Jeg gjøre? EDIT: jeg skal ikke skyte mg gjennom levelen Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er i den levelen som heter Deadly Chargo eller noe sånt der du er på en havn med en båt. Når kommer SWAT jeg fikk på taket og fikk tak i sniperen og drepte vårt''target'' men da fikk jeg mission failed. Hva skal Jeg gjøre? EDIT: jeg skal ikke skyte mg gjennom levelen 5693405[/snapback] prøve på nytt Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er i den levelen som heter Deadly Chargo eller noe sånt der du er på en havn med en båt. Når kommer SWAT jeg fikk på taket og fikk tak i sniperen og drepte vårt''target'' men da fikk jeg mission failed. Hva skal Jeg gjøre? EDIT: jeg skal ikke skyte mg gjennom levelen 5693405[/snapback] *SPOILER* Du kan ikke snipe han, da mister han kontrollen til atombomben og hele dritten går til hel***... Det jeg gjorde var at jeg drepte en SWAT kar, joina swat når de storma båten, og vel resten kan du vel klare selv..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå