TanglewoodD Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei Jeg vil gjerne ha en sang jeg , men jeg husker ikke hva den heter, eller hva han synger. Sangen starter med gitar og kan hende det er elektronisk piano, eller Orgel, jeg er ganske sikker på at det er av Pink Floyd. Det er ikke I wish you where here Comfortably Numb Time Mother Another Brick In The Wall Part 1 Hvem andre er det som er kjente fra Pink Floyd ? For jeg har 2kamerater som har spelt den, men verken de eller jeg husker hva den heter ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 More clues please. Du gir veldig få ledertråder. Er det tunge gitarer i sangen? Er sangne poppete, litt bluesa, litt rocka eller mer eksperimentell? Er det vokal i den? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Det er vokal, men det er ikke før midt i vil jeg tro. Det er litt mer reagea.. og litt blues. Er opp og ned med toner med gitar. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg kan ikke gi så mange detaljer ang. denne, for jeg husker den nesten ikke, og litt vansklig og forklare sangen, imat jeg ikke husker teksten. den starter med høy gitar. solo. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 det kan være snakk om shine on you crazy diamond, muligens den andre delen (parts 6-9)... forresten hører vel denne hjemme i musikkforumet. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kan det være Hey You du tenker på?? Genial sang forøvrig... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er ikke "In The Flesh" da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Vær vennllig å post slikt i denne tråden . Tråd stenges. For øvrig bør du si noe om hvor lang den er, hvordan oppbygningen er, osv osv. Så mye som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg