RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg skulle til å bestille meg Star Wars Galaxies nå, har ikke spillet fra før. Men jeg fant den i to utgaver. En Star Wars Galaxies The Total Experience og en Star Wars Galaxies Starters Kit, de koster ca. det samme. Hva er forskjellen på dem? Hvem burde jeg velge? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tråd flyttes frå "Diskutér spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars". Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 med Star Wars The Total Experience får du 2 expansion packs og orginal spillet, pluss en heftig speederbike. Den beste mulig å få tak i, ikke mulig å lage i selve spillet. Med Starter Kit får du et ship du kan spawne hvor som helst utenfor byer og fly til hvilken som helst starport fra det stedet, men med starter kit er det bare den første oppgraderings pakken.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Teit egentlig. Om man har, som meg, 4 SWG kontoer (bruker bare 1 nå) og har kjøpt alle oppdateringspakkene, så får jeg fortsatt ikke et ship jeg kan spawne hvor som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå