RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Så på Amentio Skal kjøpe min Logitech G5 mus derifra, så jeg tenkte at jeg skulle slenge med en Steel Pad 5L musematte også, men det står at matta hetter: IceMat Steel Pad 5L på Amentio.no, vet noen om dette faktisk er Steel Pads 5L musematte? Hva er egentlig det de selger? Trenger svar rask! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er samme type, veit ikkje kvifor nokre leverandørar bruker Icemat. Om du ser i prisguiden på dei forskjellige butikkane så er det nokre som skriv Icemat, andre ikkje. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Det er jo helt fakka, unskyld språket. Matte er jo ikke laget av Ice/is/glass engang! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Nei, men bildet på matta kan kanskje minne litt? Edit: Eller kanskje fordi det er samme produsent som lager Icemat og Steelpad. Endret 27. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) lol, da er jo folka på amentio helt fakka i hodet. Men er 5L den beste matte fra Steel Pad uansett, ser at på komplett og andre sider så er det flere matter fra Steel Pad som er dyrere. EDIT: Steel Pad sin 4S matte, den som er laget av aluminium er den som koster mest på Steel Pad sine hjemmesider, også kommer 5L. Betyr det at 4S er bedre? Endret 27. februar 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Ikkje legg skulda på Amentio, dei får alle produktnavn frå deira leverandør, i prisguiden ser du tydeleg kva nettbutikkar som har samme leverandør, samtlige har identisk beskrivelse på denne musematta. Edit: 5L er den nyaste, kva som er best blir ein smakssak. 4S kom ut i 2001 og er laga i aluminium. Endret 27. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Leser på Steel Pad og mange andre sier at aluminium har fått mus med laser teknologi til å skippe. Så tror jeg går for 5L Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Eg har prøvd 4S og synest ikkje den var så god. Sitter i dag på Steelpad S&S som eg er veldig nøgd med. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Eg har prøvd 4S og synest ikkje den var så god. Sitter i dag på Steelpad S&S som eg er veldig nøgd med. 5675805[/snapback] Har G5 og steelpad 5L, en meget god kombinasjon. Hadde Steelpad S&S før (det funka også bra) men liker bedre 5L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå