erikstein Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Sitter her med min nye P4 2,53ghz P4 PC533. Leste flere plasser at dette hk'et skulle støtte denne cpuen uten problemer. Var bare å sette FSB til 133 så ville divider for AGP/PCI bli riktig. Må jeg nødt til å bruke dip switcher? eller noen som vet? Er jo jævlig kjedelig med en 2,53 som kjører på 1900mhz liksom. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det står vel ikke i manualen til P4T-E hvordan dip switcher skal stå. Men prøv denne. Er fra P4T og skal være det samme. Mener å ha lest at man må bruke switcher for å få det riktig. 133 33.3 66.7 [OFF] [ON] [ON] [ON] [OFF] [ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-09-20 18:44 ] Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Heisann, Fant det ut...hehe, kjører nå på 533mhz bus men rdram'en vil ikke opp i pc1066. Det er pågrunn av lusen minnekontroller på hk :sad: Har feil revisjon av den). Ellers virker den helt stabil og fin. Kjører jo rdram på pc800. Litt kjedelig, siden samsung stort sett takler pc1066 uten problemer.. I sisoft sandra 2002 så står ikke agpå/pci hastighet mer da (etter at jeg gikk over til jumpermode). Får håpe at den stemmer bra :smile: Ellers brenner jeg vel disker og hele driten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå