andreasore Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Oppdaget idag at det er problemer med levering av tekstmeldinger til denne telefonen. Da jeg "reboota" telefonen lå det plutselig 20tekstmeldinger i innboksen. Fler som har opplevd samme problemet ? Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Forstår ikke helt hva feilen går ut på. Kan du utdype den litt nærmere. Jeg har uansett ikke hatt noen problemer med tekstmeldingene på min N70. Lenke til kommentar
andreasore Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Okai greia er som følger jeg ber om å motta et passord fra et nettsted for å få tilgang, dette sender de på tekstmelding. Det dukker ikke opp noen tekstmelding i min mobil telefon. Jeg klager til nettstedet, de sier at ingenting er galt med tjenesten dems. Da prøver jeg å starte telefonen min på nytt, og da, ligger det plutselig 20 nye tekstmeldinger som er sendt til meg i løpet av de siste dagene, inkludert tekstmeldingen fra dette netstedet. Dette mener jeg må være en feil i softwaren til telefonen, eller tar jeg feil ?? Uansett et irriterende problem..! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kommer tekstmeldingene inn viss du enten ringer ut eller sender en sms, slik at du viser nettet at du er aktiv? Lenke til kommentar
andreasore Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Når du sier det, så er det veldig ofte at det tikker inn tekstmeldinger når jeg samtidig mottar samtaler / ringer ut, men har ikke tenkt så mye over det, og har heller ikke sjekket når disse tekstmeldingene skal ha blitt sendt.. Lenke til kommentar
WanTeD Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Uansett, telefonen går nå til service / software oppgradering. Så får jeg se om det hjelper noe.. Edit: fikk logga på med feil brukerkonto Endret 28. februar 2006 av WanTeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå