ATWindsor Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27627 Noen som vet noe om denne Lacie-skjermen? Er den tilsvarende i kvalitet som photon vision? AtW Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg er også interessert i denne skjermen. Men VA-panel med 16 ms høres ut som det kan være en del etterslep. Arrgh, jeg blir gal av å lete etter en god allround-skjerm til overkommelig pris. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg stusset også på denne! Skal se om jeg kan finne en sammenlikning Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er også interessert i denne skjermen. Men VA-panel med 16 ms høres ut som det kan være en del etterslep. Arrgh, jeg blir gal av å lete etter en god allround-skjerm til overkommelig pris. 5676539[/snapback] 16 ms høres ikke så ille ut til mitt bruk for å være helt ærlig, men jeg vet ikke helt, er jo forsåvidt koslig med lite etterslep, men så viktig er det ikek for meg. AtW Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) 16 ms høres ikke så ille ut til mitt bruk for å være helt ærlig, men jeg vet ikke helt, er jo forsåvidt koslig med lite etterslep, men så viktig er det ikek for meg. 5677203[/snapback] Men VA-paneler har vel ofte mer etterslep enn IPS, så det kan godt hende at den er verre enn gamle Photon Vision på dette området. Også er det "stuck" piksler, da. Er en uheldig kan en få en lysende rød eller grønn piksel midt i bildet. Det finnes jo angrerett, men da må en betale frakt, og med ett er tilbudet over... Endret 28. februar 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 16 ms høres ikke så ille ut til mitt bruk for å være helt ærlig, men jeg vet ikke helt, er jo forsåvidt koslig med lite etterslep, men så viktig er det ikek for meg. 5677203[/snapback] Men VA-paneler har vel ofte mer etterslep enn IPS, så det kan godt hende at den er verre enn gamle Photon Vision på dette området. Også er det "stuck" piksler, da. Er en uheldig kan en få en lysende rød eller grønn piksel midt i bildet. Det finnes jo angrerett, men da må en betale frakt, og med ett er tilbudet over... 5678244[/snapback] Jeg trodde det var slik at VA var bedre når de først hadde 16 ms, dvs at det var vanskligere å oppnå 16 ms, men 16 ms på VA var bedre enn 16 ms på TN. Eller er det jeg som sauser sammen VA og IPS nå? AtW Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg trodde det var slik at VA var bedre når de først hadde 16 ms, dvs at det var vanskligere å oppnå 16 ms, men 16 ms på VA var bedre enn 16 ms på TN. Eller er det jeg som sauser sammen VA og IPS nå? AtW 5678264[/snapback] Mitt inntrykk fra diverse tester er at IPS på 16 ms typisk oppleves raskere enn tilsvarende VA. Men det blir bare å gjette. En må vel ta en sjanse eller finne noe annet. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Noen som vet noe om denne Lacie-skjermen? Er den tilsvarende i kvalitet som photon vision? 5675162[/snapback] Skulle tro det var en ny utgave av Photon Vision-skjermene, de begynner jo å bli gamle. Har selv PhotonVision II og jeg har ikke merket noe etterslep, og fargene er skarpe. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Skulle tro det var en ny utgave av Photon Vision-skjermene, de begynner jo å bli gamle. Ikke akkurat, de har skiftet både navn og ikke minst paneltype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå