zwane Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei jeg og noen kompiser har "dannet" en kortklubb som heter 6. Div Poker Sunnmøre. Prøvde å poste dette tidligere på forumet, men da ble jeg bare kalt grisking og lignende. Er bare en helt amatørklubb så vi har ikke "økonomisk ryggrad" til å betale for dette. Er ikke noen som kunne ofret noen minutt for oss? Er ikke noen som kunne vært så snill å laget en logo. Hadde vært evig takknemlig om noen kunne gjort dett Logoen bør ha navnet og eventuel bilde av noen kort, sjetonger eller lignende. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 something-something like this? ike no å skryte av, men lagden på 5 min Lenke til kommentar
zwane Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Takk for fint forslag , andre som kan prøve å lage en logo? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) kanskje denne ? litt dårli kvalitet på den einaste Endret 1. mars 2006 av lasus Lenke til kommentar
zwane Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 takk for gode forslag noen flere forslag? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mitt bidrag.. Ikke noe særlig å skryte av akkuratt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå