Unleash_Hell Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Vurderer å studere "Dynamisk webutvikling" på IT-akademiet. Noen som har erfaringer der? Bra/dårlig? Lenke til kommentar
kimla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel, etter det jeg har hørt om IT-Akademiet så er det faktisk dårlig... Virker som om de tenker mer på penger enn å gi elevene en god oppfølgning og lærerik opplevelse... Men dette er da bare rykter, så må ikke ta meg på ordet... vent og se om det er noen som har gått der som svarer heller Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg gikk på IT-Akademiet i år 2000 på IT-kandidat. Det er mitt mest bortkastede år noensinne! Og drit-dårlig valuta for pengene! Er ingen oppfølgig av studentene i det hele tatt.(Som det sto som "reklame" for kurset) Men dette er nå min mening da! Sikkert én positiv ting å finne som jeg ikke har tenkt på, hehe........ Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ja, synes i grunn det er bortkastede penger disse "kurs-skolene" se f.eks. på aetat.no; der står det «krever utdanning på høyskole/universitet» på omtrent alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå