Mirann Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da må ha en kunne skjønnskrift, heroin-pennen skal selfølgelig være ekslusiv, og ikke tilgjengelig for hvem som helst! 5833813[/snapback] Jeg er en jævel på skjønnskrift! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Den ideen som skilte seg ut var egentlig ostegreia.. Vi som har erfaring fra restaurant/hotell vet at dette er ikke dumt, vell og merke om den funker. Er helt utrolig at denne oppfinnelsen ikke ble kjørt hardere og at domerne ikke ser potensiale.. Isteden ser vi dusteting som den posegreia i vasken bli ført frem.. Alle som har vasket litt vet at dette er bare tøv, ingen vil bruke slikt.. Det er synd at det sitter folk i juryen med så lite kompetanse og forståelse av oppfinnelser.. De som kommer med oppfinnelser trenger ikke utdannelse, men de som avgjør burde virkelig ha skikkelig teknisk innsikt.. Ingeniører og lignende.. Isteden har dem satt folk som kan tjene penger på en idè i juryen.. Eneste med litt ydmykehet til tider er Idar Vollvik, så ikke innslaget med usynlighetsgreia, men synes han virker mest positiv av alle der.. Ser ut som de 2 andre er satt der kun for å rakke ned på folks ideer.. Og ja, er skuffet over at det ikke kommer flere "gode" ideer igjennom... Flyvinge.. lo godt av den greia.. Man bør kanskje ha litt utdannelse for å utvikle akkurat denne ideen.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da må ha en kunne skjønnskrift, heroin-pennen skal selfølgelig være ekslusiv, og ikke tilgjengelig for hvem som helst! 5833813[/snapback] Jeg er en jævel på skjønnskrift! 5834048[/snapback] meget bra, da har vi en deal! Jeg begynner øyeblikkelig å skrive ''heroin er ut'' på alle kulepenner jeg kan finne! PS! dårlig skriveleif av meg i siste post yea yea Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er han lættis duden med klær mot hasj fortsatt med? hehe, beste er at han ser ut som han har røyka tett i flere år... hehe fet kar! 5833480[/snapback] Jeg skjønner ikke hva som er så spes. med ideen hans? 5833580[/snapback] Hallo? Han har jo et kjempekonsept. Jeg har en haug med klær i skapet, men utrolig nok er ingen av dem i mot hasj. Jeg sier ikke at klærne mine er _for_ hasj, men de tar liksom ikke noe standpunkt. Bare vent til verden får øynene opp for dette opplegget her. Men når jeg tenker meg om. Hva om den halvveis fungerende osteboksen hadde vært mot mobbing; hadde han gått videre da? Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Audun som har lagd sin egen snowboardkolleksjon får veldig mye oppmerksomhet fordi dette er en relativt uvanlig idé å komme med på en sånt program.. Det som vekker enda mer oppsikt er hvor langt han har kommet, men problemene begynte jo når han skulle finne en proff som ville bruke klærne.. Audun selv ville heller gi spons til de som er på et litt lavere nivå enn profesjonelt(fair enough), men han høster ikke akkurat applaus i snowboardmiljøet for det.. Mange syns rett og slett at konseptet "klær mot hasj" blir for dumt. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Audun som har lagd sin egen snowboardkolleksjon får veldig mye oppmerksomhet fordi dette er en relativt uvanlig idé å komme med på en sånt program.. Det som vekker enda mer oppsikt er hvor langt han har kommet, men problemene begynte jo når han skulle finne en proff som ville bruke klærne.. Audun selv ville heller gi spons til de som er på et litt lavere nivå enn profesjonelt(fair enough), men han høster ikke akkurat applaus i snowboardmiljøet for det.. Mange syns rett og slett at konseptet "klær mot hasj" blir for dumt. 5892074[/snapback] Det som vekker mest oppsikt er at han er helt fjern når han skal reklamere for klærene mot hasj, skulle tro han nettopp hadde røyka. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Får svare på den første posten. Fulgte med litt på det i starten, men som sagt ble det alt for idol og det ble ganske kjedelig etter hvert, så jeg sluttet å se på det ganske kjapt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvem vant egentlig skaperen? Står sikkert en plass i tråden, men orker ikke leite. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det var hun damen med den boksen som kunne sende informasjon fra diverse ting som strømmåler, brannvarsler osv. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ny sesong er i gang i form av audition i Oslo til helgen! Ikke spørr hvordan jeg vet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tror ikke "skaperen" ble akkurat som Tv2 hadde tenkt seg. Synes de fleste oppfinnelsene er litt "stusslige" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Istedenfor å lage en ny tråd bumper jeg denne. I kveld begynner Skaperen med auditioner-sendinger på nytt igjen. Forhåpninger? Noen som har meldt seg på? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror jeg kommer til å se på i kveld, ler ustoppelig hver gang jeg set traileren med han mannen i det dumme kostymet som får spørsmålet: "Tror du dette er dagens beste idè?" og han bare ser dumt på dommerene og svarer "Ja?" Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Morsomt skap, da. Kunne nok blitt en suksess Skal absolutt se på neste gang. Intrigeparet fra Fagerstrand skal være med :!: Endret 6. mars 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Morsomt skap, da. Kunne nok blitt en suksess Skal absolutt se på neste gang. Intrigeparet fra Fagerstrand skal være med :!: 8093428[/snapback] Det var de fra Fagerstrand ja Det var det jeg trodde. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Istedenfor å lage en ny tråd bumper jeg denne. I kveld begynner Skaperen med auditioner-sendinger på nytt igjen. Forhåpninger? Noen som har meldt seg på? 7933820[/snapback] Er jo en viss fare for at ideen med automatisk strømjustering direkte i stikkkontakten kan nå ganske langt. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes årets dommerpanel er litt kjedeligere enn i fjor. Idar Vollvik var en super fargeklatt i fjorårets Skaperen, og Anne Kathrine Slungård var også veldig morsom på ekte trønder-vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå