Gå til innhold

Skaperen - hva synes du?

Anbefalte innlegg

Må si jeg er skuffet over dommernes avgjørelse.

Altså, det er MANGE jeg heller ville sendt videre i det programmet enn de derre jentene med den "avfallspose i vasken" -saken. HALLO! Det er jo ikke noe nyvinnende med det? Hvem er det med vettet i behold som vil kjøpe noe du like gjerne kan lage av noen brødposer hjemme på kjøkkenet? Det er en hel haug av ideer som burde gått videre i stedet for den. Men, men, dommernes mening er jo subjektiv da...

Må forresten si at han gutten med den finne -saken ble litt feilvurdert av dommerpanelet. Det virker jo som om de har misforstått mye av ideen hans, det virka jo som om han fikk en dings som var helt annerledes enn det han hadde funnet på, og jeg kunne ikke se at han fikk noen små saker han kunne feste på. Eller var det den svære saken? Hva skal man med en svær sak som skal pipe da, når man kan gjøre den mye mindre?

Synes forresten den tyversikre sykkelen har en god sjanse, men på den annen side har jeg ingen favoritter akkurat nå, da jeg ikke ser noe særlig potensiale i noe av det. (Bortsett fra den osteboksen da, huff holdt jo på å glemme den)

TSP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Osteboksen og syresprayen virket i hvertfall som gode ideer. Men all vekten i programmet er jo på å fremstille dem i så negativt lys som mulig. Litt unødvendig, men de tror tydeligvis at bare det selger.

Lenke til kommentar

Du kan jo for så vidt ha et poeng der, men jeg mener fortsatt gutten skulle ha fått muligheten til å forsvare seg blant annet.

En annen ting som jeg glemte å nevne som jeg mener er negativt er at TV 2 bare presenterer de samme ideene hele tiden. Jeg kan ikke huske å ha blitt presentert ovenfor noen ideer i dag som jeg ikke har sett før og det mener jeg er negativt, det bidrar jo til at vi ikke får se noe nytt, noe jeg er sikker på at mange ønsket. Syns det er negativt å bruke de samme personene hele tiden. Selvfølgelig vil vi vite hva som skjer med de vi har møtt før, men hvertfall jeg, ønsker å bli presentert ovenfor nye ideer også.

TSP :)

Lenke til kommentar

Gutten hadde jo ikke noe teknisk innsikt i hvordan ideen skulle fungere da. Jeg kunne også ha funnet opp verdens minste små brikker som kunne klistres på ting, og en klosse som skulle oppdage tingene. Det er ikke reelt, han har bare funnet noen små legoklosselignende dippedutter som skal forestille en mottaker/sender.

Lenke til kommentar

Merkelig at ingen har nevnt programlederen! Han er jo udugelig! Hadde han bare vist litt teknisk engasjement, og kanskje spurt litt spesifikt om hvordan ting fungerer... Han er TOTALT ubrukelig som programleder! De skulle ansatt en sprudlende person med litt innsikt, kanskje en tidligere Newton-programleder...

Nei, dette var dårligere enn idol!

Lenke til kommentar
Men han er så tørr og kjedelig! Hvorfor spise tørt knekkebrød, når man kan spise loff med nugatti?

5751127[/snapback]

Det inntrykket har ikke jeg av han. Var et lengre innslag med han på lokal tv (TV-Vest) Da var han langt i fra kjedelig. Tvertimot. :)

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen har nevnt programlederen! Han er jo udugelig! Hadde han bare vist litt teknisk engasjement, og kanskje spurt litt spesifikt om hvordan ting fungerer...  Han er TOTALT ubrukelig som programleder! De skulle ansatt en sprudlende person med litt innsikt, kanskje en tidligere Newton-programleder...

Nei, dette var dårligere enn idol!

5750780[/snapback]

Du har misforstått opplegget. Fridjof skal ikke snakke om de tekniske løsningen, han skal ta seg av tørrpratet, noe han forøvrige takler glimrende.

Det er dommerpanelet som skal ta for seg det tekniske.

Lenke til kommentar

Saken med store posjoner med frysetørrede barnemat er at man kan lage nøyaktige porsjoner til ungen. De porsjonsglassene som man får kjøpt i dag er for store. Det blir litt igjen, men ikke nok til en ny middag for ungen.

Programmet er dårlig, kjedelig og viser til tider idioti på høyt nivå, men jeg har selvsagt fått sett litt på det :)

Lenke til kommentar
Saken med store posjoner med frysetørrede barnemat er at man kan lage nøyaktige porsjoner til ungen. De porsjonsglassene som man får kjøpt i dag er for store. Det blir litt igjen, men ikke nok til en ny middag for ungen.

5756246[/snapback]

En annen ting er vel og at denne er sunn, mens de som man får kjøpt i dag ofte er fulle av salt, sukker og sikkert andre usunne ting :p

Lenke til kommentar

@darkness|: osteboksen var så vidt jeg husker ikke med i gårsdagens program (bare 6 deltagere per sending nå) så den er fortsatt med.

Virket ikke som de ungane var så begeistret for maten forresten, og foreldrene ville selvfølgelig ikke si noe annet enn at de regna med at ungen syns det var godt. Men så er det jo dog ikke lett å se hva et lite barn mener med 100% sikkerhet alltid.

Hu dama hadde jo den idiotiske stemmen da: Å, så godt, å så godt! *babystemme*

Selv syns jeg varslingssystemet for fotgjengere og den tyverisikre sykkelen skulle gått videre, men deet syrenøytraliseringsmiddelet syns jeg også kunne gått videre. Var egentlig ganske mange gode i går syns jeg.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...