fakey Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei, jeg skulle gjerne slettet all historikk til en side med php. Åssen gjøres dette? Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva i all verden er det du mener? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Greia er følgende: På denne siden har jeg den menyen øverst. Når man trykker på den aktiveres "a:visited" i css. Den blir der til historikken på siden er borte, cookies om jeg ikke tar feil. Så derfor vil jeg resette historikken eller cookiesene. Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Greia er følgende: På denne siden har jeg den menyen øverst. Når man trykker på den aktiveres "a:visited" i css. Den blir der til historikken på siden er borte, cookies om jeg ikke tar feil. Så derfor vil jeg resette historikken eller cookiesene. Hvordan gjøres dette? 5675156[/snapback] PHP kjøres på server og du kan ikke gjøre noe med en brukes historikk, men du kan slette alle cookies som er satt til den siden. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 ikke bruk a:visited. benytt heller en av de 3 andre egenskapene for linker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå