Dwagon Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spiller en del call of duty 2 på nett, og gjør det stort sett ganske bra på TDM og DM, men 6av10 ganger blir jeg kalt en cheater, noe jeg ikke er. Har CS miljøet sklidd over i cod2? er du dyktig i cod2 og blir du ofte kalt en juksepave? om du er meg, så ja får en litt lei følelse i meg når folk kaller meg en juksepave. jeg bruker stort sett å svare "if you cant beat them, call them a cheat" Lenke til kommentar
fortyseven Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spiller en del call of duty 2 på nett, og gjør det stort sett ganske bra på TDM og DM, men 6av10 ganger blir jeg kalt en cheater, noe jeg ikke er. Har CS miljøet sklidd over i cod2? er du dyktig i cod2 og blir du ofte kalt en juksepave? om du er meg, så ja får en litt lei følelse i meg når folk kaller meg en juksepave. jeg bruker stort sett å svare "if you cant beat them, call them a cheat" 5674893[/snapback] Hehe,ja det er ikke et ukjent problem det der... Men det blir vel bedre når anti cheaten kommer! Er vel stort sett bare å le av tapere som kaller de som er bedre en seg for cheatere.. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Anti-cheat har skjelden gjort mye for å avverge dedikerte cheatere. De som insisterer på å griefe andre med nedlastede skills ligger alltid ett skritt foram anti-cheat. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spillte en fw her om dagen (med clanen) vi "eide" motstanderen, og det tok ikke lang til før vi fikk høre det på et språk som lignet en blanding av tysk/engelsk. "Så du det, wallhack" "hva skal dere gjøre når PB(punk buster) kommer? spille minesweeper? " Fucking cheaters" "Du har liten tiss" osv osv.. Og så ble vi banna fra servern Lenke til kommentar
fortyseven Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja,er sant det. Men det legger forhåpentligvis en demper på anklagene. Spiller ikke så mye public lengre,å i CB matcher må vi ta demos så det hjelper jo en god del Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Ja,er sant det. Men det legger forhåpentligvis en demper på anklagene.Spiller ikke så mye public lengre,å i CB matcher må vi ta demos så det hjelper jo en god del 5676054[/snapback] Har vi lirat sammen? Endret 27. februar 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
fortyseven Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja,er sant det. Men det legger forhåpentligvis en demper på anklagene.Spiller ikke så mye public lengre,å i CB matcher må vi ta demos så det hjelper jo en god del 5676054[/snapback] Har vi lirat sammen? 5676093[/snapback] Skulle jeg tro min trofaste sniper! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Opplever det samme, ganske så ofte Er vell kansje noe i det, at han som først skyter og treffer, dreper, og han andre dør ikke at det har noe med cheat å gjøre Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hehe, er jo forbanna slitsomt med all den klaginga. Tror stort sett norge holder en høy standard på cod2 spillerne sine (jeg leter btw etter ny klan) Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 for det første vil jeg si at å bli kalt cheater er jo et stort komplemang, og uheldigvis får jeg ikke høre deg formye . men, jeg har spilt mot mange jeg er overbevist at cheater. og jeg gleder meg veldig til punkbuster kommer. btw! på den nye patchen kommer pb og 2 nye maps! og du kan joine oss hvis du vil. legg meg til på msn: [email protected] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Spiller ikke cod2, men halo2. På xbconnect, med stemmesystem. Så folk kaller meg cheater. også stemmer thumbs down. Også sier jeg har wallhack, i HALO2?! Hadde 31 gode, og 31 dårlige. Plutselig etter 2 dager hadde jeg 30 mer i dårlige stemmer. Så bruker en annen profil til og spille tower of power(som jeg er god på). Hadde jeg vært cheater så hadde jeg ikke dødd 70 ganger, og (bare) fått 139 kills. EDIT: er jo kjent at grinete 13 åringer fra USA stemmer ned når de taper. Og skriker med PIPEstemmer i miccen. Huff. Men de er de som er elendige. Spiller jeg på europa på natterstid så er saken en annen. Endret 28. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kjent problem dette, og en av grunnene til jeg er meget selektivt i utvalget av servere på MP spill, og hovedgrunnen til at jeg ikke spiller CS lengere (må finne en passelig server en dag). Mange tror at det ikke er mulig å være "så god" uten å bruke cheats, noe som egentlig burde fortelle mer om dem enn om andre. Så de skyter ut med usakelige påstander bare fordi de suger ræva av seg i det MP spillet, sammenlignet med deg. Har ikke tall på hvor mange CS servere jeg har blitt banna fra fordi jeg hadde dritflaks og klarte headshot på adminen på serveren, jeg med deagle og han med AK/Colt. Ren flaks, eier ikke skill i CS for fem flate øre (spiller just for fun når jeg spiller), men det er tydeligvis nok til å bli stemplet som cheater. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Svar på problem: Lei en egen server Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 En grunn til at mange blir kallt cheaters er vel mer misforståelser og flaks... men det ser mistenkelig ut når du hopper, spinner og sprayer og drar 3 headshots med Glock i CS. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Vell, tror grunnet til at de mener jeg cheater er at jeg stort sett ikke bruker mer enn 1-2 skudd med mp44 for å drepe en person, og da gjør jeg det bra. Snipern i cod2 er jo litt variert ettersom hvilket lag man er på, har funnet ut at lee-enfield snipern er den som er lettest å skyte med uten å bruke sikte, så jeg trasker rundt med den jeg og dreper uten å sikte på ganske moderate avstander (treffer klart ikke vær gang, men 7 av 10) cod2 <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå