HotShotChicken Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) matterhorn og fjell omkring fra cervinia italia... (det er to forskjellige utsnitt, ingen panorama) Endret 28. februar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Jeg likte bildet til venstre. Litt liv i bildet på en måte ( skyer, skygger, farger ). Bildet til høyre.. ble litt tamt i mine øyne. Litt blasst i fargene på selve fjellet tror jeg. Likte dog blåfargen på himmelen best i bildet til høyre. Himmelen på det venstre bildet ble litt mørk for min smak. Endret 27. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Majestetiske fjell! Tøft med den knallblå bakgrunnen! Men det er et par støvkorn som har festet seg på linsa di, og som forstyrrer litt... Disse ville jeg nok klonet bort... Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 rusk fra sensor fjernet Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Flotte farger, men du burde beveget deg over på sveits-siden... Matterhorn ser jo utrolig mye bedre ut derifra! Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Flotte farger, men du burde beveget deg over på sveits-siden... Matterhorn ser jo utrolig mye bedre ut derifra! 5679564[/snapback] Var der og link Endret 28. februar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå