enemigo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Maskina mi klikka akkurat, og når jeg restarta den fikk jeg først beskjed om at primary slave ikke fantes, også stoppa maskina å laste. Restarta maskina, og da stopper den å laste med en gang. Jeg trykker tab for å komme videre, og da får jeg beskjed om at hverken primary master eller slave fungerer! Kan begge diskene ha blitt ødelagt? Er ikke det litt rart i såfall? Kjørte idé hastighet på 36/37, husker ikke helt... Knut Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Her var det ikke mange som hadde noe å fortelle meg... Uansett så fikk jeg start på maskina igjen etter å ha flasha bios, hvilket ble ganske spennende!! Deretter kobla jeg ut primary slave disken. Så starta jammen meg maskina igjen. Eneste ulempa er at maskina har veldig lyst å kjøre disksjekk på denne disken hver gang jeg starter maskina! Mulig IBM deskstar'en min føyer seg i rekka av havarerte deskstar'er i løpet av ganske kort tid. Kan vel ha noe med 37/38mhz pci bus!?! Noen som vil fortelle meg på hvor mange mhz pci bus jeg bør gi meg for å ikke ødelegge for mye komponenter? Eller, for å spørre på en annen måte? Hva har du på maskina di? Hvis du overklokker altså... Mvh Knut Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg tør ikke gå over 35-36mhz - enkelte ting tåler svært lite over 33mhz.. har faktisk sett et soundblaster-kort som røyk på 34. Kjører ikke overclocka uansett, ettersom jeg ikke tjener noe så lenge jeg har sdram :razz: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 last ned noen ibm ting , drive fitness test, og drive feature tools eller noe sånt..good shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå