levlex Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Nokias designserie 'L' Amour' får et nytt medlem i disse dager. Men klarer minstemann i serien å imponere vår testjury? Læs mer Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Nice,tror jeg slenger et par k for den her siden min v3 er kaputt på batteritiden(holder en dag,så må jeg lade opp). Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) linsedekselet er ubeskyttetDu mener linsa er ubeskyttet fordi den mangler linsedeksel, right? Bredde:435 cmBegynner å bli vant til dette nå... Ved siden av at skjermoppløsningen er lav kunne man også nevnt at den viser 65K farger. Ellers kunne man kanskje benyttet flere bilder av telefonen (samme bilde nederst på side 1 og øverst på side 3 - hvorfor ikke et bilde av kalender på side 3 siden det er den man snakker om akkurat her?). Fin og forklarende oppsummering. Endret 27. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
oddity Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Tror serien til nokia heter L'amour ... -edit- og det er stavet feil på første side av testen Endret 27. februar 2006 av oddity Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) "La Mour" :!: oddity: Det skal være L´Amour med sånn skjev strek og stor A. Endret 27. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 "La Mour" :!: oddity: Det skal være L´Amour med sånn skjev strek og stor A. 5674984[/snapback] Ikke nødvendig med skjev strek, det er alt for mange som bruker de skjeve strekene feil, det irriterer meg grenseløst. Det skrives L'Amour. De skjeve strekene brukes bare over bokstaver, som oftes i fransk. Eks: á (med), où (hvor). Ikke meningen å bli sur på amobil.no, men alle de som bruker `, ´ og ' helt feil. Hvis du ikke skriver fransk, bruk '. Uansett. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 "La Mour" :!: oddity: Det skal være L´Amour med sånn skjev strek og stor A. 5674984[/snapback] Ikke nødvendig med skjev strek, det er alt for mange som bruker de skjeve strekene feil, det irriterer meg grenseløst. Det skrives L'Amour. De skjeve strekene brukes bare over bokstaver, som oftes i fransk. Eks: á (med), où (hvor). Ikke meningen å bli sur på amobil.no, men alle de som bruker `, ´ og ' helt feil. Hvis du ikke skriver fransk, bruk '. Uansett. 5675591[/snapback] Rettet! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 "La Mour" :!: oddity: Det skal være L´Amour med sånn skjev strek og stor A. 5674984[/snapback] Ikke nødvendig med skjev strek, det er alt for mange som bruker de skjeve strekene feil, det irriterer meg grenseløst. Det skrives L'Amour. De skjeve strekene brukes bare over bokstaver, som oftes i fransk. Eks: á (med), où (hvor). Ikke meningen å bli sur på amobil.no, men alle de som bruker `, ´ og ' helt feil. Hvis du ikke skriver fransk, bruk '. Uansett. 5675591[/snapback] Oi, da sier vi det... Selv hadde jeg tysk. Får jeg lov til å skrive déjà vu? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Får jeg lov til å skrive déjà vu? 5676006[/snapback] Perrfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg