Gå til innhold

Enemys at the gate

Rockna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sry litt skrivefeil :ermm:

5674503[/snapback]

Bruk heller "Edit"-knappen. :)

Sniper 1-3 er vel filmer med relativt mye sniping. Og siden du mener at Enemy at the Gates var en så fantastisk film, så ligger vel disse filmene rett opp din gate

5674409[/snapback]

Trodde det bare var Sniper 1 og Sniper 2 jeg :hmm:

5674740[/snapback]

Beregner har selvfølgelig klart å spille inn 3 filmer allerede. Selv har jeg eneren, og tror jeg bare nøyer meg med den. ;)

Lenke til kommentar

5674503[/snapback]

Sniper 1-3 er vel filmer med relativt mye sniping. Og siden du mener at Enemy at the Gates var en så fantastisk film, så ligger vel disse filmene rett opp din gate

5674409[/snapback]

5674740[/snapback]

Beregner har selvfølgelig klart å spille inn 3 filmer allerede. Selv har jeg eneren, og tror jeg bare nøyer meg med den. ;)

5675165[/snapback]

Hihi, han fortsetter å miste småbiter av kroppen sin i oppfølgerne (i 1'ern mister han jo en finger).

Det skulle komme millioner av oppfølgere, slik at han til slutt satt i rullestol og skøt på fienden! :D

Marksman er en TV-film, og jeg har hørt veldig, veldig, veldig lite bra om den (ikke noe bra i det hele tatt, for å være ærlig).

SKal man ha snikskytterfilmer må de jo være gode og korrekte da. :)

Lenke til kommentar

5674503[/snapback]

5674409[/snapback]

5674740[/snapback]

5675165[/snapback]

Det er ikke så dumt :whistle:

Lenke til kommentar

5674503[/snapback]

5674409[/snapback]

5674740[/snapback]

5675165[/snapback]

Det er ikke så dumt :whistle:

5675349[/snapback]

Flirte godt mens jeg så Sniper sammen med min kjære fetter Deathie. Spesielt theme sangen. Dum underholdning på sitt beste (nesten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...