Gjertsen85 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann. Sliter litt med å spille av Mp3 filer i Nokia N90'n min. Får overført via Bluetooth fra pc og mobil. Da får jeg filene som en mld og legger seg i innboksen, men når jeg skal åpne fila så er det bare ikoner for "play""stop""forward" osv. Og jeg får kun flytta filene til "mine mapper" Hvordan får jeg flytta mp3 filene til f.eks galleri/lyder og åssen får jeg spelt dem av? Har ikke så veldig peil på mobiler at det gjør noe. Hadde vært fint om noen laga en "bullet proof" guide for meg om non har tid. Gjertsen Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann.Sliter litt med å spille av Mp3 filer i Nokia N90'n min. Får overført via Bluetooth fra pc og mobil. Da får jeg filene som en mld og legger seg i innboksen, men når jeg skal åpne fila så er det bare ikoner for "play""stop""forward" osv. Og jeg får kun flytta filene til "mine mapper" Hvordan får jeg flytta mp3 filene til f.eks galleri/lyder og åssen får jeg spelt dem av? Har ikke så veldig peil på mobiler at det gjør noe. Hadde vært fint om noen laga en "bullet proof" guide for meg om non har tid. Gjertsen 5674278[/snapback] GÅ TIL INNBOKS> ÅPNE>LAGRE> VELG MINNE >LAGRE I MAPPPE SOM DU VIL HA MP3'EN I Lenke til kommentar
Gjertsen85 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 det går ikke å ta "lagre" pga når jeg åpner fila så kommer det bare "play""pause""stop""forward" osv også etter 1 sek så går den tilbake til Hovedmenyen der jeg kan velge Meldinger, klokke, kalender osv! Faen til komplisert denne tlf skal værra da, kan det være softwaren som har grunn i dette? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nope, er ikke softwaren sin skyld. Prøv å lagre den før du åpner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå