bas Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 mulig jeg overser noe (og jeg hakke sjekka rankinga på live) men det står da 1:01:93 i posten, ikke 1:01:38? Klarer ikke å editere to poster samtidig, du leste midt i mellom Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Får hive meg på jeg og.. Lang unna seier i hvertfall.. Elektroman 1:04.33 Lenke til kommentar
tesa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) McLara - 1:01.79 Nytid Endret 3. mars 2006 av tesa Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Strangebeer: 1:02:46 Klarer enkelt og greit ikke å kjøre jevnt nok til å klare alle svingene på en OK måte gjennom et enkelt løp. Satans frustrerende!! Edit: Ny tid Endret 3. mars 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Okidoki, får gratulere meg sjøl med 1. plassen og samtidig forære The StigMeister oppgaven med å velge bil (tør jeg gjette Saleen?), bane og klasse for neste løp siden han endte på tredjeplass. Har vært litt laber delatakelse de to siste løpene, uansett bra kjørt av de som er med Endret 3. mars 2006 av bas Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Okidoki, får gratulere meg sjøl med 1. plassen og samtidig forære The StigMeister oppgaven med å velge bil (tør jeg gjette Saleen?), bane og klasse for neste løp siden han endte på tredjeplass. Har vært litt laber delatakelse de to siste løpene, uansett bra kjørt av de som er med 5695962[/snapback] ja grattis Saleen?? Hvor får du det fra? Ja da får det bli Las Vegas Boulevard Tour! Med Lotus Elise GT1 klasse A! Endret 5. mars 2006 av The StigMeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå