Gå til innhold

PGR3 Konkurranse (Løp 4) - AVSLUTTET

bas

Anbefalte innlegg

Velg "Playtime" så "Race Against The Clock" og kjør med følgende:

LØP 4

Klasse: C

By: London

Bane: The Old City Loop (Kort bane, verdens beste tid i klasse 1.00.17)

Bil: Ford GT

TIDSFRIST FREDAG 3/3 KL.21 (Blir dette for lang frist tar jeg gjerne i mot andre forslag)

Deretter poster dere bare bestetidene samt gamertag i denne posten, så oppdaterer jeg Top 10 så fort jeg kan.

Måtte den beste vinne :thumbup:

Grombilen vi skal kjøre.

fordgt.jpg

BESTETIDER FOR LØP 4

- The Benny 1:01:38

- McLara 1:01:79

- The StigMeister 1:01:83

- exs187 1:02:28

- Strangebeer 1:02:46

- EinarN 1:02:78

- DP Rusher 1:02:87

- Spirre 1:03:00

- Grandiosa: 1:03:00

- Elektroman 1:04:33

- Kezoomer 1:04:94

- Xerian 1:05:95

POENGLISTA FOR LØP 3

12p - The Stigmeister (As usual)

10p - EinarN

8p - The Benny

7p - Strangebeer

6p - exs187

5p - McCool1969

4p - Kezoomer

(Og så var det ikke flere med denne runden gitt.Vinterferie?)

POENGLISTA FOR LØP 4

12p - The Benny

10p - McLara

8p - The Stigmeister

7p - exs187

6p - Strangebeer

5p - EinarN

4p - DP Rusher

3p - Spirre

3p - Grandiosa

2p - Elektroman

1p - Kezoomer

(Delt tre poengs plass, kom ikke på noen lurere måte i farta enn at det blei 11 stk på lista denne gang :) )

RESULTATLISTA SÅ LANGT ETTER 4 LØP

resultatlistelop4.jpg

Tror jeg har fått med alle som har prøvd seg og riktig plassering fram til nå, men er det noen som ikke finner seg selv på lista som skal være med eller andre feil, så si i fra, skal rette det med en gang.Uansett, dette er foreløpig rangering.

Husk, alle har ikke kunnet være med hver runde av forskjellige årsaker så nullpoengerne har ikke så mye å si, bare moro at så mange er med og prøver seg!

Gamertag: The Benny

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, skal prøve å få det med, sitter å lager et excel ark med alle tags og løpsresultater, er et svare strev å bare nøste opp i de få løpene vi har allerede, blir mye forrvirring med nick her på forumet og gamertags på live som er forskjellig :)

Edit: Ser jeg har fiksa ditt allerede, du er oppført som Strangebeer i lista fra forrige løp her.

Endret av bas
Lenke til kommentar

første forsøk ga tiden 1:03:41

den Forden var håpløs å kjøre på sånne trange plasser. understyrer masse og når den først overstyrer så er det alt for mye... :no:

edit: du sa du fiksa de 4 poenga, men jeg ser ikke at de er lagt til. men du har kanskje ikke posta nytt excel screenie enda?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
den Forden var håpløs å kjøre på sånne trange plasser. understyrer masse og når den først overstyrer så er det alt for mye...

Neida, den er så fin atte :) Skulle jeg valgt den beste bilen i klasse C hadde det vel neppe blitt denne forden, men vi må ha litt utfordringer og biler med sjarm, hehe.

By the way, har lagt til ny screenie med poenga dine, skal være i orden det.

Har ikke fått kjørt noe særlig enda, kommer sterkt tilbake i morra :thumbup:

Endret av bas
Lenke til kommentar
Hehe.. jeg fikk ett poeng i første runde, så at jeg ikke fikk det med på lista, har ikke så mye og si egentlig

Hvis du sjekker lista fra løp 1 så er det kommet med elleve personer, men det er kun de ti øverste som får poeng, og siden du var nummer elleve så tror jeg det er riktig at du ikke skal ha poeng.

Lenke til kommentar
Ok, skal prøve å få det med, sitter å lager et excel ark med alle tags og løpsresultater, er et svare strev å bare nøste opp i de få løpene vi har allerede, blir mye forrvirring med nick her på forumet og gamertags på live som er forskjellig  :)

Edit: Ser jeg har fiksa ditt allerede, du er oppført som Strangebeer i lista fra forrige løp her.

5674420[/snapback]

Glimmers!

Når jeg tenker tilbake så tror jeg det bare var jeg som rota det til...nok en gang.. og ikke la merke til at du hadde retta på det :blush:

Uansett er det et flott tiltak, bas! PGR ble en enda bedre investering etter disse løpene starta for mitt vedkommende. Synd det ikke er flere med, men da kommer jeg i det minste på poengplass i løpene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...