Lapette Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Vi skal ha valgfag bedrift på skolen og har kommet med en idè, om en holder til frukt, litt som bend it like a banana, bare til alle andre frukter, som opprettholder og bevarer fruktens glans, og vi skal prøve å gjøre det til noe litt trendy, kanskje i forskjellige farger, med målgruppe; barneskoleelever. Tror dere dette kan funke, har dere noe tips til hvor vi kan begynne? Ville DU brukt en fruktholder på skolen? Vi skal prøve å gi barn et sunnere alternativ, samtidig som de koser seg med den festlige "Fruktkula©:Frukt er hipt" Trenger egentlig bare noen å snakke med, si noe. Vi står fast. takk. GAAAAAAAAAAH Hilsen Lapette Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skal du få mange barneskoleelver til å like frukt, ville jeg satset på litt fargerike frukter, samtidig at de er ferske og friske i smaken. En annen ting er at jeg tror dere eldre må reklamere kraftig for frukte. La barneskoleelvene få vite at dere tøffe ungdommene spiser frukt. På barneskolen er det lett å se opp til de eldre, så du må nesten satse på det. Fersk frukt er det ingenting som er bedre enn, men synd at så få har innsett det Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 jeg tror ærlig talt at barneskoleelever driter i om frukt er hipt eller ikke. men ideen er sikkert ikke så dum. bananboksene til bend it like a banana er visstnok ganske populære (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå