kjetilfa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som har tips om gode plasser å kjøpe disse kortene. Primært fra utlandet.. Helst størrelse 512mb eller større Lenke til kommentar
BMP Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Mener dette har vært oppe i flere tråder før og kan umulig tenke meg at du skal spare på å kjøpte dette fra utlandet. Sjekk Ebay, der kan du få noe billig men jeg tror ikke det er nettbutikker i utlandert som klarer prisene som er i norge. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er like greit å kjøpe sånt i Norge nå. Prisene har rast betraktelig i det siste, så tviler på om du sparer stort ved å kjøpe minnekort fra utlandet. F.eks. koster et 2GB Sandisk Ultra II CF-kort 789 kroner hos databutikken.com..... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ellers så har også Elkjøp et Sandisk Extreme III 2GB til 899. Elkjøp Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hmm.. faktisk ikke verst pris hos Elkjøp det der nei.. databutikken.com tar faktisk mer.. 912 kroner. Lenke til kommentar
Msport Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hmm.. faktisk ikke verst pris hos Elkjøp det der nei.. databutikken.com tar faktisk mer.. 912 kroner. 5681363[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil, er dette en "i butikken" pris. Står ikke noe om internett pris på noen av kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå