Arsenal_RULES Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Kam.1 Kam.2 Kam.3 Eller skal eg satse på dette ? Endret 27. februar 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ikkje velg det fyrste kameraet, då det er eit DVD-kamera, som ikkje er det beste formatet. (søk etter "DVD*" i forumet for meir info) Dei tre andre veit eg ingenting om. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Greit ikke Kam.1. Har nemelig maks 5000 kroner, så skal jeg kjøpe meg et kamera, noen som vil anbefale meg noe? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Gå inn i produktguiden her og søk på kameraene til Sony og Panasonic, velg det kameraet som ligger nermest den prisen du vil bruke og vips så har du et kjempekamera! Det finns mange andre poster ang. disse temaene og svarene og smaken er som baken, delt. Derfor tror jeg de fleste synes at Panosaonic og Sony er "vinnere" men med forskjellige forser. Panosonic kan du vel få en 3CCDbrikke til den prisen og sony har sin berømte Carl Zeiss optikk og touch screen som er min favoritt idag i den prisklassen. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Da har jeg bestemt meg og faktisk kjøp dette kamera https://prisguiden.no/product.php?product_id=41628 Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Fikk kameraet idag, kan virkelig annbefale alle det! Her er et bilde jeg tok med videokamaet Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Grattis! Du blir nok fornøyd tipper jeg! Husk å holde deg til en type taper peks. Panasonic sine. Ikke bruk TDK eller masse forskjellige billigmerker bare for at de er noen kroner billigere. Endret 3. mars 2006 av BMP Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jepp, kjempe fornøyd Hvorfor ikke? Endret 3. mars 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jepp, kjempe fornøyd Hvorfor ikke? 5693802[/snapback] De billige kassettene kan legge igjen mye dritt på videhodet, noe som krever større frekventering av rense-tape. Og rense-tape sliter på videohodet og bør ikke brukes mer enn nødvendig. Mer drop-outs kan også være resultatet (spesielt TDK skal være ille på dette området har jeg hørt). Bruk også som sagt bare en type kassetter. Blander du, kan smøremidlene fra de forskjellige typene kassetter reagere uheldig på hverandre. Limlignende resultater kan være vanskelig å få bort selv med rense-tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå