Nilsen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 1. Utgave gikk ut av salg for en stund siden. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Det finnes to utgaver av «Webprogrammering i PHP». Den 1. utgaven hadde en del småfeil som er rettet opp i den 2. utgaven. Du kan se hva som er nytt i 2. utgave her. Endret 6. mars 2006 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har "Webprogrammering i PHP" og anbefaler den på det sterkeste Jeg var helt grønn når det gjaldt PHP før jeg fikk boken. Som nybegynner er det ikke noe vanskelig å lese seg frem til en forståelse for PHP. Det som er bra er at den legger vekt på sikkerhet noe som ikke er dumt i disse tider.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Trur ikkje eg forstod spm/poenget ditt...Det må jo finnes 1. utgåve viss 2. utgåve fins... 5706072[/snapback] Jeg forklarte meg kanskje litt dårlig, men jeg mente at siden 2. utgave har kommet i salg så er det vel nesten ingen igjen av dem. 1. Utgave gikk ut av salg for en stund siden. 5706239[/snapback] Takker Det finnes to utgaver av «Webprogrammering i PHP». Den 1. utgaven hadde en del småfeil som er rettet opp i den 2. utgaven. Du kan se hva som er nytt i 2. utgave her. 5706280[/snapback] Jeg har sett litt, og har funnet det ut Men takk for infoen uansett. Har "Webprogrammering i PHP" og anbefaler den på det sterkeste Jeg var helt grønn når det gjaldt PHP før jeg fikk boken. Som nybegynner er det ikke noe vanskelig å lese seg frem til en forståelse for PHP. Det som er bra er at den legger vekt på sikkerhet noe som ikke er dumt i disse tider.... 5707613[/snapback] Da skal den kjøpes fortere enn svint Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Løp til bibelioteket og se om de ikke har en bok om PHP der før du kjøper.. Ingen vits å kjøpe når du bare kan utsette den du har fra bibelioteket Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Løp til bibelioteket og se om de ikke har en bok om PHP der før du kjøper..Ingen vits å kjøpe når du bare kan utsette den du har fra bibelioteket 5710469[/snapback] Penger er ikke et problem, men har jeg lyst så har jeg lyst. Anyway, jeg tror du vil bli fornøyd med boken... Endret 6. mars 2006 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå