Nurauf Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann Jeg har brukt for en ny pc som hovedsaklig skal brukes til surfing\skriving. Selv har jeg ikke så veldig peiling på hardware generellt, så håpet noen kloke hoder her inne kunne hjelpe. Som emnet sier trenger jeg en pc til rundt 5000kr. Har visse kriterier: 1gb ram dvd brenner Hadde vært et pluss om den hadde vært litt stillegående og windows var ferdig installert. Ting som skjerm, tastatur og mus skal ikke være med i prisen. Jeg kan ikke bygge den selv, så alle delene bør vel være fra samme leverandør. Vet dette er store krav å forvente i en slik prisklasse, men er åpen for forslag. På forhånd takk Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10203 bare gå ned til skjerm og trykk ingen. da får du en pc med 1gb ram og dvd brenner til 4400 uten frakt! sikkert 4700 med frakt! Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) eller se på dette alternativet handelvogn du får et mye bedre system men ingen garanti og ike noe OS Endret 27. februar 2006 av AztroM Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 eller se på dette alternativet handelvogn du får et mye bedre system men ingen garanti og ike noe OS 5673895[/snapback] han kan ikke bygge pc... Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 eller se på dette alternativet handelvogn du får et mye bedre system men ingen garanti og ike noe OS 5673895[/snapback] han kan ikke bygge pc... 5673928[/snapback] Flere nettbutikke monterer sammen delene og gir garanti på dem for et par hundrelapper Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, men nå må du huske på at du har satt opp liste med komponenter fra flere butikker, hvordan hadde du tenkt til å løse det bygge problemet da? sende alle komponentene til en butikk slik at de kan bygge den? Hmmm. hørtes litt vel dumt ut du. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har alle varene på amentio i alle fall, vet ikke om de setter sammen ... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Send de en mail og spør.. Ellers så kan du jo kikke etter komponenter hos noen som man veit bygger.. f.eks netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå