Gå til innhold

Film: Ryktekrig, en film som ble laget i skoletiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis det er du selv som har lagd filmen er det vel ikke så lurt og si selv at den er GENIAL, da gir du oss høye forventninger før vi har sett filmen...så kansje vi blir litt skuffa når vi ser den!! Jeg ville ikke sakt sånn om min film i vært fall.....

Må si at jeg ble litt skuffa.. Var alt for lav snakking, litt uforstålig historie (pga snakkingen)

Kult det mellomrommet med svart-hvit stille bilder, for da hørte man hva som ble sakt.

Men det var genialt bra lagd når dere satt i romskipet, på vei mot jorden :)

Kule lasersverd effekter også... men siden dere hadde muligheten til å bruke den effekten kunne dere kansje gjort litt mer ut av den, enda lenger sverdkamp hadde vært kult.

Alt i alt ble jeg ganske skuffa, hadde nok noe og gjøre med at jeg trodde den skulle bli "GENIAL"... å det var den ikke.

Lenke til kommentar

Ålreite damer i den filmen da! :)

Jeg syns at dette var litt kult laget selvom det ble mye mumling og sånt (som det alltid blir på amatørvideo med kameramikrofon)...

Var kult når dere kjørte ned til jorda, og som Rino_ syns jeg også det var kult med det "frysbildene" hvor det gikk til sbarthvitt og dere fortalte litt om forskjellige ting.

Var også originalt med MSN-biten, men det ble litt mye OMG og WTF... håper det var med hensikt og at dere ikke skriver sånn til vanlig.

Artig bruk av green/bluescreen også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...