knutivarr Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er det noen som har erfaring med Tvix som er linket HER eller tilsvarende enheter fra Tvix? Må jo være geniale produkter for å nyte godt av musikksamlinga i stua og samtidig være konevennlig. Kan ikke se for meg annet bråk enn evt. litt harddisk-knatring innimellom. I tillegg er den jo liten og nesten søt. Har rasende lyst på en sånn en. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Bulldog71 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Anbefales...kult design, bra konefaktor og praktisk måte å vise film, bilder og musikk....og ikke minst HD. Har hatt min i ca 1 mnd og er kjempefornøyd Endret 31. mars 2006 av Bulldog71 Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Da tipper jeg at jeg bestiller meg en. Bestilte du din fra Streamland? Virket det som et greit firma, eller? Lenke til kommentar
Bulldog71 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ja, jeg bestilte den der...var helt OK det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå