haarod Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har tatt prøva på www.prove.no, men er det noen andre som har tips til sider hvor jeg bør teste ut min kunnskap om mopedkjøring og trafikkregler? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Meg skal også ta prøva i morgen.. Tror nok jeg kommer til å greie den meget fint, har lest i "veien til mopedførerkortet" og tatt prøva på prove.no endel ganger og slikt.. http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=89275 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Spørsmålene er egentlig ganske så greie. Det er en del slike spørsmål der du får bilde av et krsys eller en rundkjøring og kjøretøyene er merket med bokstav så skal du skrive hjem som skal kjøre først, hvem som har vikeplikt osv. Selv var jeg aldri inne og tok den fordi jeg jobber den dagen de har langåpent så jeg gadd aldri. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Det jeg gjorde var å ta denne prøven helt til jeg hadde 0 feil 5-6 ganger på rad. Tok denne også en del ganger: proven.no. Endte med 2 feil! Endret 27. februar 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 www.prove.no sin prøve synes jeg var hakket lettere enn prøven jeg fikk på biltilsynet.. Fikk 0 feil på prove.no sin 2 ganger hadde 1 feil hos biltilsynet.. Men måtte tenke litt mer hos biltilsynet ;P Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 OK, ganske oppgitt nå! Kan jo starte helt fra begynnelsen da. Fylte jo for nesten to måneder siden nå, så skulle stikke og ta prøva på dagen. Vi ringte til biltilsynet dagen i forveien for å sjekke at alt var i orden, og om vi bare kunne komme. Jada det var helt i orden, og bare å komme. Så kom vi dit, så sa faen meg hu kjerringa som satt der at jeg mangla mørkekjøring! Var jo selvfølgelig noe nytt det da, at alle må ha mørkekjøring for å få tatt mopedlappen også. Hadde jo aldri jeg hørt om før da Ingen andre hadde det heller, kjørelærer eller noen. Det er jo like fantastisk at det fjolset som sa at det var bare å komme dagen i forveien ikke sa noe om at man MÅTTE ha mørkekjøring først. Vi dro hjem og jeg fikk heldigvis mørkekjøring dagen etter da. Men fant ut at jeg skulle vente med prøva til i dag pga skole og dritt. Så kommer jeg dit igjen i dag da, også nok en gang blir jeg nekta å ta prøva, for nå var det ikke bekrefta fra skolen at jeg hadde øvelseskjørt da Samme gjaldt en kamerat av meg, vi har tatt øvelseskjøringa via skolen. Heldigvis prøvde hu dama som satt der å ordne opp, ringte rundt og greier. Det viste seg da at skolen min har et eget opplegg for detta, at man får en egen lapp som man skal vise fram når man kommer til biltilsynet, men jeg har da aldri fått noe sånn lapp! Greide heldigvis å beherske meg da Fikk til og med betalt og tatt bilde før hu dama fant ut at det mangla på kameraten min, så hu så det mangla hos meg også. Men hvorfor informerte ikke hu som satt der forrige gang om at det også mangla noe på øvelseskjøring!?!? Også hu som tok telefonen forrige gang der igjen sa jo ikke noe på noenting..! Vi ringte læreren som har øvelseskjørt med oss når vi kom hjem da, heldigvis skulle han ordne det med en gang etter ferien. Nei, veit egentlig ikke hvem jeg skal være mest sur på jeg. Er jo skikkelig dårlig informasjon absolutt hele veien! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har to tips til deg; 1. les godt. 2. ta det VELDIG med ro, ikke la nervene ta deg når du tar prøven. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Da var det gjort. Brukte 10 minutter Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg var først ferdig etter 7,5 min.. Men bladde seff igjennom et par ganger.. Så brukte vel ca. 10-12 minutter tilsammen x] du besto ja ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Da var det gjort. Brukte 10 minutter 5680124[/snapback] Mange feil hadde du? antar du besto siden du virker gla husker da jeg besto den,, fy faen da var jeg gla Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Hadde 5 feil, men er ikke så glad i og med at det har snødd 40 cm bare i dag. Ikke akkurat mopedforhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå