Anette_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ingen som faktisk går på BI her? Kjenner en som går der, han mente at det var generelt veldig mange pappagutter der og det første han hørte var "Penger er papir, og trær har vi nok av." Men at på sivilstudiene var det endel bedre fordi karakterkravet er rundt 4,8 eller 4,9. Har selv søkt siviløkonom og sivilmarkedsfører der, men har også søkt på NHH. Han jeg kjenner som går der var ihvertfall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ble kjent med endel fra BI, når jeg var på gründerskolen sammen med studenter fra de fleste andre universitetene. Var ganske pappagutt tendens der, eller at det var klart at det skulle ikke stå på pengene. Hmm skal ikke si noe negativt om skolen, mange dyktige studenter og bra forelesere, og generelt holder skolen et bra nivå. Eneste som er usikkert er om den passer for alle. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Personlig har jeg et VELDIG pappagutt inntrykk av BI! Forøvrig lages ikke penger av papir, men av bomull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå