Knuty Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Heisann. Skal sette opp en maskin, med disse ide enhetene Liteon 16x DVD. Plextor 40x Brenner. WD 80 gig 2mb cache. Hvordan skal jeg koble ide kablene til dette? Vil ha det slik at i alle fall brenneren får god nok ytelse, til å slippe å slite med tomt buffer. Altså, hvilke enheter skal på hvilken ide-kabel? Håper på raskt svar. Mvh. Knuty Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tror jeg ville satt brenneren på Master og DVDen på Slave på en kabel. Det er ihvertfall det jeg har nå, buffer underrun trenger du ikke bekymre deg over. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 15:48, skrev bergangster:Tror jeg ville satt brenneren på Master og DVDen på Slave på en kabel. Så jeg skal stille på jumperene bak på brenneren og dvd'en? Samme hvilken av enhetene som er "først og sist" på kabelen? Og så ha harddisken på en egen kabel? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Brenneren i enden - master, DVDen "i midten" - slave, HD i enden - master. Hvis det ikke går med HDen setter du jumperen på cable select, har visst vært litt problemer med WD der. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Takker :smile: Får prøve da, og se om det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå