tunefish Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg sitter og vurderer om jeg skal legge inn pakka eller ikke. Har hørt d kan være mye spyware og annet dritt i pakka, så lurte på om hva som er folks erfaringer? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg installerte pakken for en uke og to siden, jeg har ikke oppdaget noenting. Litt trist egentlig, de kunne fikset på noe sånt at jeg kunne legge merke til at den var installert, nytt theme kanskje? Det skal sies at XP fungerte utmerket på min maskin fra før. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hvis du ikke har noen bugs nå vil jeg si at det ikke er vits å legge inn sp1. Det gjorde jeg og for meg ble pc'en tregere... Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 XP funket fett før og etter sp1 hos meg. Med SP1 kan man fjerne så og si alle windows-programmer man vil. Dessuten tetter den sikkerhetshull og andre bugs. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg syns at jeg har blitt gitt fler valgmuligheter og har bare syntes at dette er det jeg "trengte" på min WinXP versjon. Maskinen min er blitt raskere, spesielt på boot time og når jeg slår av maskinen. Lenke til kommentar
trond9 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har lagt inn SP1. Har hørt om disse valgmulighetene? Men hvor finner jeg de? Skal det liksom komme opp under installasjonen? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 16:05, skrev aG_:XP funket fett før og etter sp1 hos meg. Med SP1 kan man fjerne så og si alle windows-programmer man vil. Dessuten tetter den sikkerhetshull og andre bugs. Du mener vel heller at den tetter noen sikkerhetshull og åpner for andre ? :smile: ... Har man ikke problemer med WinXP fra før, så trenger man heller ikke legge inn SP1 ... Finnes andre ting man kan gjøre for å sikre PC'n enn å bruke M$ programmer ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Den kan da vel ikke tette så mange flere sikkerhetshull enn updatene på windows update legger ut?? Eller har de tenkt å droppe å slippe sikkerhetsoppdateringer på Windows Update for de som ikke har SP1 kanskje? neppe. Tar ikke så lang tid å laste ned dem som å laste ned en 150Mb CD med updaten på liksom. Klarer meg helt ypperlig med MS sine programmer jeg. IE funker som den skal, Outlook gjør det den skal, eneste jeg driter i å bruke er Explorer. Der er Windows Commander 2000% bedre på filbehandling. 2 parallelle vinduer, keyboard shortcuts til ALT. Eksempel. Kopiere ei fil fra en disk til en anna. I explorer: åpne dir. merke fil. ctrl+c. Åpne det andre dirret. ctrl+v. WinCmd: ha det ene dir'et på ene sida, andre dir'et på andre sida. Trykke F5. Done. Lenke til kommentar
Triax Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ser det er en Norsk SP1 ute nå. Er det noen som har testet den ? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Regner med den er ganske tilsvarende den engelske, bare at den er på norsk? :smile: Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Til Bitex... Det er faktisk endel fikser i SP1, som ikke legges ut separat på windows update. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Bisarre skrev (2002-09-20 19:49):Til Bitex... Det er faktisk endel fikser i SP1, som ikke legges ut separat på windows update. Stemmer det, Om eg ikke husker feil så leste eg og det på en eller annen side. Men det er bare å ta en tur innom microsoft sine sider, Finner nok den informasjonen der om du gidder å lete litt. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 16:37, skrev Bitex:Eksempel. Kopiere ei fil fra en disk til en anna.I explorer: åpne dir. merke fil. ctrl+c. Åpne det andre dirret. ctrl+v.WinCmd: ha det ene dir'et på ene sida, andre dir'etpå andre sida. Trykke F5. Done. Dette er vel standard måten å gjøre det på i explorer , men trykker man på "folders", på knapperaden, og bruker katalogtreet til å navigere/kopiere/flytte så går det mye raskere. Et lite problem er vel hvis man skal kopiere/flytte noe til en katolog som man ikke ser i katalogtreet (pga mange underkataloger), men vanligvis går det fint med drag and drop. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 rett under Windows Update så har man en ny funksjon. Set program Accses and defaults.. Chooses default programs for certain activities, such as Web browsing or sending e-mail, and specifies which programs are accessible from the Start menu, desktop, and other locations. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 WinXP SP1 inneholder alle feilrettelser som ble lagt inn på Windows Update til release-dato. SP1 gir sjansen til å fjerne snarveier/tilgang til microsoft programmer, og la andre ta over som default. (Finnes på legg til/fjern programmer) SP1 skal vel også inneholde støtte for bl.a. Bluetooth også videre Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Dessuten kan man ikke spille Counter Strike Ellers er Sp1 konge synes jeg Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Man kan ikke lenger spille CS hvis man legger i CS? Ikke at jeg er en av dem som driver med det, men ble bare nysgjerrig å hvordan dette kan ha seg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Etter jeg innstallerte sp1 så stenger ie når jeg skal inn på forskjellige nettsteder. f.eks tester på hw.no . Noen tips? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 00:28, skrev SirHartge:Etter jeg innstallerte sp1 så stenger ie når jeg skal inn på forskjellige nettsteder. f.eks tester på hw.no . Noen tips? Avinstaller? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Avinstaller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå