Ksungam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Har fått til å bruke undertekster i Media Player nå, men da et par av filene har veldig lav lyd skulle jeg gjerne brukt VLC. Men når jeg setter på undertekstene i VLC blir skriften så liten og ekkel å se på. Hvordan får jeg den større, slik som den er i Media Player? Edit: Jeg lurer i tillegg på om jeg ved å brenne ut divx-er kan få undertekster når jeg spiller dem av med min divx-spillende dvd-spiller? Endret 27. februar 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
galedali Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Edit: Jeg lurer i tillegg på om jeg ved å brenne ut divx-er kan få undertekster når jeg spiller dem av med min divx-spillende dvd-spiller? 5673128[/snapback] passe på at tekstfial altså .srt fila heter det samme som divx/xvid fila, er i hvertfall slik på de 2 divx dvd spillerene jeg har, Pioneer og Medion Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fins det DVD-spillere som viser tekst?? For det gjør ikke min... Må nesten skaffe meg en slik da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ingen som vet? Hadde vært veldig kjekt å vite... Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 File > Open File > Subtitle options / Settings > Font size Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 File > Open File > Subtitle options / Settings > Font size 5680927[/snapback] <3 u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå