Gå til innhold

Min Første PC! <3

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

ENDELIG! I dag kjøpte jeg min første PC! Dette har jeg lengta veldig lenge etter! Den er ikke særlig bra, men etter prisen å være så mener jeg det var et røver kjøp! Skulle ønske jeg hadde digital kamera så jeg kunne gitt dere bilder, men desverre har jeg ikke det :(

YEY! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Tenkte å bruke den til LAN og testing av kabinetter som jeg har laget selv... Jeg har ikke noe bilder, og heller ikke noe internett på den ( Sitter på mamma og pappa sin akkurat nå :p ). Jeg har ikke noen bilder, men det kommer kanskje senere!

Speccs:

AMD Athlon xp +1800

512MB PC3200 DDR ram

80GB Harddisk

Abit Siluro FX5200 ( skjermkort )

vet ikke hvilket hovedkort. Noen som vet hvordan jeg finner det ut?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

vel, vel... Jeg vil si det var et godt kjøp... Var med en 17" skjerm og... Den var ikke mye å skryte av :p Har akkurat bestilt ny CD-Spiller til den. Den andre bråkte hull i fae*... Håper det blir bedre... Men noen som vet hvordan jeg skjekker hvilket hovedkort jeg har?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gratulerer :thumbup: Har selv en dev.-server gående med lignende spec. XP1800, 1GB SD-RAM (type PC133. Helt rååååå minneytelse azz :ermm: ) og Geforce3 Ti200 (tror jeg iallfall :p ). Er ikke sååå lenge siden den var spillmaskina mi :love:

5912437[/snapback]

Tenker du mener Geforce TI4200? Kongelig kort :love:

Lenke til kommentar
Gratulerer :thumbup: Har selv en dev.-server gående med lignende spec. XP1800, 1GB SD-RAM (type PC133. Helt rååååå minneytelse azz :ermm: ) og Geforce3 Ti200 (tror jeg iallfall :p ). Er ikke sååå lenge siden den var spillmaskina mi :love:

5912437[/snapback]

Tenker du mener Geforce TI4200? Kongelig kort :love:

5913013[/snapback]

Nope, GeForce3 Ti200 faktisk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...