Gå til innhold

Lcd-Display på toppen av CMStacker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg jar kjøpt et CMStacker kabinett og tenkte at denne:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...0X4BL&mcat=c486

hadde vært skikkelig kul å hatt på toppen av kabinettet. Da kunne jeg lett lest av temperaturer, viftehastigheter osv. Men er det noen som har montert disse? Hvordan kobles de sammen med temp.følere, vifter osv? :hmm:

En annen ting som hadde vært phett var å ha artist/låt-tittel under avspilling av musikk eller hva med dette:

"It's been 4 hours since last virus-scan, next scan is scheduled in 20 hours"

og så hatt en blinkende "reminder" når dette hadde telt ned til null... :dribble:

Blodharry eller dritfett? Helt kult eller helt feil?

Med vennlig hilsen

Han Derre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt skjer igjennom software'n, LCDsmartie. Ingen temperaturfølere og såntno, alt skjer via programvaren som henter infoen den trenger. Du kan designe displayet så og si akkurat som du vil, så du har ganske fri tøyler.

Når det gjelder monteringa er det bare å kutte hull (Dremel, stikksag, borr, baufil) og lime i hullet med epoxy, eventuelt også feste med skruer.

Lenke til kommentar

Det høres jo ganske fett ut det der. Men mens jeg har drodla over den idéen ser jeg at noen har begynt å montere lcd-skjermer i pc'en, "Pimp my 'Puter West Coast Custom style" :dribble:

Hvor finner jeg en 4 eller 5" for en høvding món tro? Noen idéer? Tror jeg skal google litt...

Med vennlig hilsen

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...