Garreth Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har en Linksys WRT54G. Som "modem" har jeg Thomson Speedtouch fra NGT. Plutselig sluttet speedtouchen å svare, og jeg tok en reset av denne. Det som skjedde da var at linksysen plutselig ble om til en switch. Jeg får nå ipadresse direkte fra Speedtouchen (10.0.0.x) og ikke fra linkysen (192.168.1.x) som jeg gjorde før. Det hadde ikke gjort meg så mye utenom at det trådløse nettverket ikke fungerer. Jeg har prøvd å holde inne reset knappen i 5 min på linksysen, har også tatt ut strømmen i en time, men den reagerer ikke. Den står bare å blinker på powerlyset. Hva kan jeg gjøre for å få tilbake linkysen slik den var? Eller når jeg den på en annen ip nå slik at jeg kan sette opp det trådløse nettverket igjen? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Koble fra Speedtouchen før Linksysen er korrekt satt opp. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg har prøvd å bruke linksysen uten speedtouchen, den står fremdeles bare å blinker på power lyset og reagerer ikke om jeg holder reset knappen inne. Jeg får heller ikke ip når jeg ikke har speedtouchen koblet inn i wan porten på linksysen. Endret 28. februar 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hehe, har trykket ganske hardt. Har hatt denne type router i noen år så jeg vet hvor lang inn jeg skal trykke for å resete den. Hører også det lille "klikket" når jeg holder inne reset knappen, men som nevnt tidligere så reagerer ikke routeren på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå