Gå til innhold

Eizo-begravelse

Killer_DT

Anbefalte innlegg

I går gikk min elskede Eizo 21" av med døden etter nesten 10år i trofast tjeneste....

1mins stillhet...

Nå er det på tide med ny skjerm, og etter forgjengerens gode eksempel har jeg bestemt meg for at det skal bli Eizo denne gangen også...

Men LCD er visst inn for tiden og jeg tenkte 17" LCD eizo. Er det noen som har testet denne? Erfaringer pleaseeee...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'Killer_DT' - hvis du er vant til 21", så anbefaler jeg samme størrelse.

...greit med knivskarpt bilde, men tror du blir skuffa.

Mener, hjemme fra skole og grafisk industri

( http://www.pdctangen.no/pls/pdc/pa_pdc.home : vi har alle mulige LCD-er og CRT-er ), da er jeg så fornøyd med min gamle Eizo 21" f764 ( + noen til ) - ville ikke bytta skjermstørrelse - hvertfall ikke krympa det.

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-20 21:10 ]

Lenke til kommentar

Har en 15" eizo lcd og hadde jeg hatt penger hadde jeg nok kjøpt en større ne ja.

Gå for en 17" L575, en av de beste skjermene for øyeblikket. 1280*1024 i oppløsning og den er like stor som en vanlig 19".

Kjører du en slik skjerm på dvi kontakt så har du veldg bra bilde.(Får håpe at skjermkortet ditt ikke er like gammelt som eizo skjermen).

ps. du kan kanskje kjøpe 2 st k17" og et skjermkrot med dual dvi utganger så kjører du 2*1280*1024?

Da har du mer plass en på din gamle + greit å ta med, plassbesparende+++

det hadde vært no det...

Lenke til kommentar

Jeg har en 21" Eizo som er 3 år gammel; Altså....når den tar kvelden (bank i bordet) Så kommer jeg aldri til å gå tilbake til en 19" eller mindre. Gi meg heller noe større Kanskje 22" eller noe sånt :razz:

Til spm. så kan jeg nok ikke gi noe tips til 17" Eizo lcd. Men jeg er stolt over at du tenker på å velge Eizo igjen :smile:

[ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-09-20 21:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 21:56, skrev InZomnia:

hehe, det er litt kjipt da at du går opp non tommer for hver gang man skal bytte skjerm, tilslutt sitter man med svæær sony wega stående på databordet :smile:

Blir vel at han heller går over til en plasma-skjerm på 40" eller mer. Sitter for nærme og får betennelse i øyemusklene. Muhahaha..

Sorry, carry on..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 21:56, skrev InZomnia:

hehe, det er litt kjipt da at du går opp non tommer for hver gang man skal bytte skjerm, tilslutt sitter man med svæær sony wega stående på databordet :smile:

Nei, vi må vel omsider snart komme der vi burde vært for lenge siden: at pultplaten er skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...