Mirann Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 1 rød rose - Jeg begjærer deg. 3 røde roser - Jeg elsker deg. 7 røde roser - Din for evig. 12 røde rose - Det sterkeste uttrykk for kjærlighet 1 rød + 2 knopper - Dette må holdes hemmelig. 1 gul rose - Dalende kjærlighet. 7 gule roser - Styrke og utholdenhet. 1 ferskenfarget rose - Bluferdighet og uskyld. 1 hvit rose - Nei. Rose, rød - Jeg elsker deg. Du har overvunnet mitt hjerte. Rose, hvit - Din uskyld skal være mitt skjold mot alle fristelser. Uskyldig, platonisk kjærlighet, men også jomfruelighet og renhet. Min kjærlighet er ekte, stille og hemmelig. Rose, gul - Er din kjærlighet oppriktig, bedrar du meg? Jeg håper.. Rose, ferskenfarget - Uskyld. Rose, rosa - Kjærlighet, forelskelse. Rose, lilla - Symboliserer mistenksomhet og misunnelse. Nyperose (taggete) Jeg forsvarer deg. Sentifolierose - Du omslynges av skjønnhet og ynde. Kilde Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 7 gule roser er noko for meg! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hva med tio tusan røda rosor? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ingen? Huh...da er du ikke sammen med rette typene ^_^ 5681139[/snapback] Hehaeh, der traff du spikern på hodet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har hørt at gule roser betyr vennskap/svik og at man aldri skal gi gule til sin kjære. Lenke til kommentar
Gjest anders skinhøj Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 antal roser 1 du er min 2 la oss reise sammen 3 tro håb og kærlighet 4 jeg ser opp til dej og er takknemlig 5 jeg gjør hva som helst for dei 6 jeg tvivle på ditt ord 7 jeg elske dei 8 jeg er forblir trogen til min døden skille oss av 9 jeg vil vere ensom med dej 10 vil du gifte dej med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå