Peterpan73no Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er dette et ok bilde? Jeg er veldig i tvil og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kunne/burde gjort annerledes. Gi meg feedback please, det er sånn jeg kan bli bedre Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Litt voldsomme kontraster, men det er kanskje meningen? Båten blei liksom litt mørk.. ( eller er det skjermen min som er feil innstilt igjen ) Synes ellers ankerfestet ( eller hva den dingsen heter ) kommer litt i veien for båten. Vet ikke helt hva jeg skal se på. "Dingsen" eller båten. Mulig jeg ville forsøkt å ta bildet med "dingsen" litt lenger til en av sidene. Endret 27. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kan med fordel gjøres lysere, ja, og med mindre kontraster. Det blir liksom ingen gråtoner her. Du må nok inn å jobbe litt med levels, for å få det jevnt. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er dette et ok bilde?Jeg er veldig i tvil og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kunne/burde gjort annerledes. Gi meg feedback please, det er sånn jeg kan bli bedre 5673018[/snapback] Dette ble for mørkt, tråleren forsvinner nesten helt iforhold til pullerten. Vil si pullerten er 90% bilde, så tittel stemmer ikke helt. Kan du legge ut en litt større versjon av bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå