Joachim_F Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Her er en nylansert demo av Sniper Elite, et spill som har overrasket mange med sitt taktiske gameplay. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Du milde! Jeg har håpet på å prøve dette en god stund nå. Er den tøffe effekten der man kan se kulen fly med i demoen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er ikke dette den demoen jeg prøvde for en god stund sia? Samme oppdragene jaffal Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Dette spillet er useriøst dårlig. Virker som de har hastet de over til pc fra konsoll, kronglete styring.. Jeg likte dette ikke. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Artig demo. Spennende med et annerledes konsept. Pent å se på er det også (og det hjelper at jeg så Enemy at the gates på tv i går). Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tenkte på samme film da jeg spilte det for en stund siden. Litt for konsoll-aktig for meg, men ganske artig en kort stund. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Her er en nylansert demo av Sniper Elite, et spill som har overrasket mange med sitt taktiske gameplay. Les mer 5672931[/snapback] Det er ganske bra ja, men når jeg prøver å snike meg inn på den ene banen oppdager de meg på sekundet etter jeg har skutt, selv om jeg sitter bak en vegg, pluss at når jeg prøver å flankes-nike-meg-inn går de akkurat der jeg kommer inn, selv om de ikke har sett meg og dreper meg med den jævla MG42'en. Blir så jævla irritert . Du milde! Jeg har håpet på å prøve dette en god stund nå. Er den tøffe effekten der man kan se kulen fly med i demoen? 5673020[/snapback] Ja, man ser det. Traff en i nesa, AU, der forsvant den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg