bergangster Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har laget shortcuts til P3, mp3 og Radio1 sånn at madammen lett skal kunne høre på radio via nett, det eneste problemet er at når man klikker på dem, så erstattes playlisten min i winamp med radiokanalen. Kan jeg installere 2 versjoner av WinAmp og benytte den ene utelukkende for mp3/wma og den andre til streaming audio? Hvordan setter jeg det i så fall opp? En annen ting er: Sendes våre rikskanaler på web-tv gratis? Har lusne forhold (ligger midt i en dump i Fløien) Vet at TV2 har web-tv, men er ikke interessert i å betale noe for det i og med at jeg kan ta det inn gratis... Men hos Nrk (1&2) og TVNorge finner jeg ikke noe sånt. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Ikke for å spamme, men er det noen som kan være grei å gi meg noen tips? Kan da ikke være allverden til sak dette...? Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Innstaller den siste winampen, versjon 3. Da kan du ha flere spillelister på en gang....tror jeg:) Har ikke testet dette sjøl ennå. Du kan f.eks ha en for radiokanalene og en for CD-plate og en for mp3'ene du pleier å spille. Nei, våre rikskanaler sender ikke over internett gratis. Men som du sikkert vet så sender TV2 noen utvalgte program gratis bare du registrerer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå