Manx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når du har søkt fram de tre sesongene så ser du på den grå linja som går like over, der står det: "View all 20 results in DVD »" hvis du trykker der så kommer resten... Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ahh, hehe..den har jeg ikke lagt merke til Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Friends Sesong 1-10 Joey Sesong 1 Simpsons Sesong 1-7 24 Sesong 1-4 Taken That '70s Show Sesong 1 og 2 Sopranos Sesong 2 Band of Brothers Futurama Sesong 1-4 NYPD Blue Sesong 1 Lost Sesong 1 CSI: Grave Danger The Best of Mony Python's Flying Circus The Adventures of Tintin The Office Sesong 1, 2 og The Christmas Special Extras Sesong 1 Tror det var alle... Endret 10. mars 2006 av *Dragon* Lenke til kommentar
graks Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 babylon5 sesong 1-4 band of brothers stargate sg-1 sesong 1-6 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Family Guy: Alle sesonger som har kommet ut til nå Det er en ny animert og dysfunksjonell familie i byen og de heter Griffin, de er hovedpersonene i Family Guy. På den erkekonservative kanalen Fox (eid av Rupert Murdoch, finnes det en djevel er de nok venner eller bekjente) holder Family Guy til, det samme gjør The Simpsons, King of the Hill og American Dad. Dette er i og for seg ganske oppsiktsvekkende (vel, egentlig ikke hvis man tenker over det - seertall vinner som oftest over prinsipper og politikk) ettersom de færreste av de overnevnte seriene kan sies å være særlig på nett med Fox. Tvert imot, The Simpsons har hånet Fox i alle år og Family Guy er om mulig enda mer politisk ukorrekt. Ja, og sinnsykt morsomt, da. Family Guy var opprinnelig tatt av luften etter tredje sesongen, men da serien ble lagt ut for salg på DVD ombestemte Fox seg plutselig. Hvorfor? Family Guy kom til skade for å knuse alle salgsrekorder innenfor sitt segment og har nå begynt på sin femte sesong, den andre etter kanselleringen. De slår ikke familien Simpson (som fortsatt har beste sendetid), men de ligger heller ikke langt bak. Som The Simpsons har Family Guy også med seg gjester fra tid til annen. Da jeg på NRK2 forrige uke så Lydverket fortelle gamle historier om igjen (historien bak A-ha og Take On Me), husket jeg at A-ha hadde en minneverdig «gjesteopptreden» i en episode fra fjerde sesong. Det er foreløpig ukjent for undertegnede hva fremtiden vil bringe for Family Guy i Norge. Jeg krysser armer, ben, fingre og tær og håper at Family Guy igjen blir å finne på en norsk kanal (TV2?), mandag til torsdag/fredag en gang mellom klokken 19:00 – 21:00. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har 1dvd med sesong 1 av friends Gidder ikke å kjøpe de andre pga stebroren min har 1-10. Men ha vurdert og kjøpe The OC sesong 1-2 da Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Svaret for min del er: Ingen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Svaret for min del er: Ingen 5739848[/snapback] Så hvorfor svarer du da? (gjelder ikke bare deg for den sakens skyld) Klarte ikke å ligge unna Millennium alle tre sesongene er blitt bestilt fra play. Samt tredje og fjerde sesongen av 3rd. rock from the sun. Også blir x-files komplett når jeg får 6 sesongen i posten på mandag/tirsdag Også fant jeg denne serien som jeg måtte ta en titt på: Sleeper Cell - sesong 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Det er så mange serier der ute som e aldri kjem til å oppdage. Synd egentlig, er ufattelig mykje bra. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Svaret for min del er: Ingen 5739848[/snapback] Så hvorfor svarer du da? 5740740[/snapback] Er det bare noen svar som er tillatt? Nei over til grunnen til at jeg ikke har noen serier på DVD. Ettersom de fleste serier sendes på reklamefinansierte TV-kanalar, og man har muligheten til å se dem gratis, ser jeg ikke på det som ulovlig å laste dem ned til PC. Etter at en serie har gått på TV, har de fått betalt det de skal ha. Når de da spyr ut med "lekre" bokser i fancy design bare for å tyne mer penger ut av folk, ser jeg på det som en prinsippsak å la være å kjøpe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 anth: Det er gratis å høre på de aller fleste radiostasjonene, men du kjøper alikevel CD-plater. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Svaret for min del er: Ingen 5739848[/snapback] Så hvorfor svarer du da? 5740740[/snapback] Er det bare noen svar som er tillatt? Nei over til grunnen til at jeg ikke har noen serier på DVD. Ettersom de fleste serier sendes på reklamefinansierte TV-kanalar, og man har muligheten til å se dem gratis, ser jeg ikke på det som ulovlig å laste dem ned til PC. Etter at en serie har gått på TV, har de fått betalt det de skal ha. Når de da spyr ut med "lekre" bokser i fancy design bare for å tyne mer penger ut av folk, ser jeg på det som en prinsippsak å la være å kjøpe. 5741115[/snapback] Når tråden handler om hvor mange serier man har og du ikke har noen, så kan jeg ikke se noen grunn for at man skal svare. Hadde det vært en poll på toppen som spurte om du har noen serier med Ja/Nei som alternativ, selvfølgelig så er det lov å svare. Men det blir bare for dumt å svare: har ingen når det ikke er det tråden handler om. Men du har i hvert fall fått med deg to episoder i den kjente "Post Count" serien som går igjen på dette forumet til tider... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 -Kva for serier har du på DVD? -Svar: Ingen. -Nei, du får ikke svare -Johoo 3828 innlegg. Så jeg bryr meg om det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Skjønner at du bryr deg om det... - Skal du få lov til å svare? - Ja - Har du noen grunn til å svare? - NEI! - Kommer du til å kommentere dette? - Helt sikkert... + 1 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Fint tilskudd til postcounten din Eneste serier som er verdt å ha på DVD er komikk fra NRK, Simpsons, Futurama og sånt. Serier som Lost og Prison Break er gøy å se, men har man sett det så har man sett det. Vet at det er mange som liker å se en film om igjen og om igjen, men for min del er hele overraskelsesmomentet en del av en film, og det momentet får man bare første gang. Når det kommer til musikk, er det noe helt annet. Det kan man spille om igjen og om igjen fordi musikk tilfredsstiller andre følelsesområder i hjernen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 +1 var for deg, og jeg fikk rett. Skal sies at jeg bryr meg like mye om postcounten min som om å lage snøballer av kumøkk. Og tilbake til topic... Deadwood har jeg fått tak i, skal vist være bra... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) X-files sesong 1 X-files sesong 2 Steven Spielberg presents Taken Endret 12. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har noen serier på dvd, syns nesten serier og dvd-bokser er det eneste som er verdt å kjøpe på dvd.. serier jeg har: Family Guy - sesong 1-4 + best of Futurama sesong 1-2 Fawlty Towers - sesong 1-2 TMNT - 2 combo-packs Clerks Animated Uncersored Simpsons - episode-dvd Scrubs - sesong 1 Duck Tales - vol 1 Bucky O'Hare - The Complete Series kan hende jeg har glemt noen, men tror jeg fikk med alt Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 +1 var for deg, og jeg fikk rett. Skal sies at jeg bryr meg like mye om postcounten min som om å lage snøballer av kumøkk. Og tilbake til topic... Deadwood har jeg fått tak i, skal vist være bra... 5742600[/snapback] Ja, hva tror du? Skal jeg la være å kommentere fordi du tror du mestrer omvendt psykologi? Får vel legge til at gjennomsnitlig tegn-mengde i de 4 (nå 5) innleggene mine er lenger enn din gjennomsnitlige lengde på innlegg i denne tråden. Så hvorfor nettopp du, som ikke er interessert i postcount, tar opp akkurat det virker litt rart. Deadwood virket forøvrig veldig interessant. Er den potensiell for å bli sendt på norsk TV? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva pokker har gjennomsnitlig tegn-mengde med saken å gjøre, det viser vel bare at jeg ikke gidder å rote rundt i grøten for å få sagt det jeg vil. F. eks hvis jeg vil kalle deg en idiot så, så bruker jeg fem bokstaver på å kalle deg en idiot, trenger ikke mer en det. Om Deadwood kommer på tv i norge det skal du vel kanskje ikke se bort i fra. Men for å quote deg fra litt lenger opp i tråden så kan ikke det være et stort problem for deg. Nei over til grunnen til at jeg ikke har noen serier på DVD. Ettersom de fleste serier sendes på reklamefinansierte TV-kanalar, og man har muligheten til å se dem gratis, ser jeg ikke på det som ulovlig å laste dem ned til PC. Etter at en serie har gått på TV, har de fått betalt det de skal ha. Når de da spyr ut med "lekre" bokser i fancy design bare for å tyne mer penger ut av folk, ser jeg på det som en prinsippsak å la være å kjøpe. Og før du får muligheten til kommentere min dobbeltmoral, jeg laster ned serier. Noe som stort sett ender opp i hylla mi hvis serien er bra nok. Og nå synes jeg vi skal slutte med denne idiotiske diskusjonen før en eller annen moderator stenger tråden, på grunn av at den har sporet av i en helt annen rettning. Og bare sånn for å få sagt det en gang for alle det vi startet å diskutere, har man tv-serier på dvd så kan du poste, og hvis ikke så er det bare å gi faen, da poster man kun for postcounten si del. MIN mening... PS! Er gjennomsnitlig tegn-mengde bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå