smurt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Får ikke åpnet mapper ved å dobbeltklikke på musa, kommer i søkemodus istede.. hva kan dette være,hvordan få ordnet det?? Håper på svar.... begynner å bli litt irritert. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Får ikke åpnet mapper ved å dobbeltklikke på musa, kommer i søkemodus istede.. hva kan dette være,hvordan få ordnet det?? Håper på svar.... begynner å bli litt irritert. 5672877[/snapback] Er det ingen som vet? Like før jeg kaster pc'n ut av vindu. Please,please hjelp meg. Har sjekket alt i mappealternativer etc. Ingenting hjelper. Begynner å lure på om jeg må reinnstallere alt på nytt, hadde håpet å slippe dette Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det virker som om en eller flere knapper på tastaturet eller musa har hengt seg opp. Prøv å trykke noen ganger på hver tast (muligens ha pcen avslått). Et annent problem kan være virus og spyware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 testa med en annen mus? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 testa med en annen mus? 5676059[/snapback] Har testet med en annen mus, men er det samme der. hvis jeg høyre trykker på musa er det søk som står øverst på lista. Har jeg rota med noe i oppsette da? Hvordan ordne det igjen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 testa med en annen mus? 5676059[/snapback] Har testet med en annen mus, men er det samme der. hvis jeg høyre trykker på musa er det søk som står øverst på lista. Har jeg rota med noe i oppsette da? Hvordan ordne det igjen? 5679582[/snapback] Prøv å gjenopprette innstillingen til Windows fra oppstartsmenyen. (trykk F8 før windows-logoen) Lenke til kommentar
smurt Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Prøv å gjenopprette innstillingen til Windows fra oppstartsmenyen. (trykk F8 før windows-logoen) 5680030[/snapback] Fikk ikke det helt til jeg... kommer inn i menyen, men finner ikke noe sted for gjenopprette innstillingen til Windows? Heter det noe annet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Prøv å gjenopprette innstillingen til Windows fra oppstartsmenyen. (trykk F8 før windows-logoen) 5680030[/snapback] Fikk ikke det helt til jeg... kommer inn i menyen, men finner ikke noe sted for gjenopprette innstillingen til Windows? Heter det noe annet? 5682440[/snapback] Prøv noe som heter "med siste fungérende innstillinger" eller noe lignende. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Prøv å gjenopprette innstillingen til Windows fra oppstartsmenyen. (trykk F8 før windows-logoen) 5680030[/snapback] Fikk ikke det helt til jeg... kommer inn i menyen, men finner ikke noe sted for gjenopprette innstillingen til Windows? Heter det noe annet? 5682440[/snapback] Prøv noe som heter "med siste fungérende innstillinger" eller noe lignende. 5684579[/snapback] Da har jeg prøvd det å, men dessverre ingen effekt. noen som har flere forslag? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hmmm..... har sjekket det dere har tipset om, men ingen ting har virket. Er det noen flere forslag, elller blir jeg nødt til å formatere og installere på nytt? Har virkelig ikke lyst til dette Håper det er noen kloke hoder der ute? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hmmm..... har sjekket det dere har tipset om, men ingen ting har virket. Er det noen flere forslag, elller blir jeg nødt til å formatere og installere på nytt? Har virkelig ikke lyst til dette Håper det er noen kloke hoder der ute? 5689843[/snapback] Fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå