Missie Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann! Er splitter ny her inne, og prøver å orientere meg litt nå som jeg leter etter brukbar bærbar pc. Ser mange av de billige har AMD (3000+ f.eks.), men så leste jeg at det var ut nå. Er det grunnen til prisen? Hva har i såfall erstattet AMD-prosessorene? Må bare legge til at jeg har så godt som null og niks peil på slike ting, men jeg jobber med saken Er ute etter en grei maskin til surfing, musikk og tekstbehandling. Er stort sett det jeg driver med, i tillegg til å lagre litt bilder og annet småtjafs. Klem fra missie Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Velkommen til forumet! En AMD 3000+ vil holde fint til surfing, musikk og tekstbehandling som du skal bruke den til.. Intel er vel kanskje hakket bedre på støy og varme da det gjelder bærbare pc'er, så mange velger intel! Om du spør i "bærbare datamaskiner" kategorien får du hjelp til å finne en bærbar som er bra i forhold til dine krav osv.. Stikk innom der du! Endret 27. februar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Missie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk for hjelp! *klem* Skal stikke inn og se, jeg! Velkommen til forumet! En AMD 3000+ vil holde fint til surfing, musikk og tekstbehandling som du skal bruke den til.. Intel er vel kanskje hakket bedre på støy og varme da det gjelder bærbare pc'er, så mange velger intel! Om du spør i "bærbare datamaskiner" kategorien får du hjelp til å finne en bærbar som er bra i forhold til dine krav osv.. Stikk innom der du! 5672838[/snapback] Lenke til kommentar
Isbj0rn1 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Om det er alt du skal bruke maskinen til holder det vel i massevis med en billig cpu. Legg heller litt mer penger i RAM. minimum 512mb bør det være. Også en Ok harddisk. Gjærne 60gb eller mer. Men 40 holder sikkert til ditt bruk. Men regelen er større jo raskere, noe vi alle liker Lenke til kommentar
zapper Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Min erfaring med AMD Sempron er at de utvikler veldig mye varme, har en 3300+ selv i en bærbar, og den støyer ganske mye, likevel blir pc'en temmelig varm. Du kan velge å skru ned vifta så den blir tilnærmet lydløs, gjorde det over natten en gang, men da jeg våknet brant jeg meg når jeg tok i pc'en, den var helt sykt varm på høyresiden der prosessoren sitter. Virker ikke som om den tok skade av det, men det er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Isbj0rn1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Min erfaring med AMD Sempron er at de utvikler veldig mye varme, har en 3300+ selv i en bærbar, og den støyer ganske mye, likevel blir pc'en temmelig varm. Du kan velge å skru ned vifta så den blir tilnærmet lydløs, gjorde det over natten en gang, men da jeg våknet brant jeg meg når jeg tok i pc'en, den var helt sykt varm på høyresiden der prosessoren sitter. Virker ikke som om den tok skade av det, men det er ikke å anbefale. 5676370[/snapback] vært borti noe av det samme på en Qompaq med mobile athlon. Klarte ikke sitte med dem på fanget (lap) over mange minutter.. begynte jo å svi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå