Uderzo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg bruker win2k og explorer.exe klikker hele tiden :sad: hva er grunnen til det og hva kan jeg gjøre for fikse det :???: _________________ Win2K amd xp1800 512 sdram Geforce 3 ti 200 Bluecom 704/128 [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-09-20 15:11 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 format c: Sikkert en annen løsning men denne er alltid best. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Det har jeg gjort 3 ganger tidligere..det hjelper ikke Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Finnes mye idiotisk tilleggspgr.vare som gator, CME(??), og annen popup som kan kødde med explorer. I tillegg fungerer ikke alltid webintegreringa i kazaa særlig bra! Kan være noe slik pgr.vare som føkker med exploreren din... Har du henta ned siste oppdateringene til explorer da? Siden du har formattert maskina di flere ganger... Knut Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 15:10, skrev Jørgen-aa:Jeg bruker win2k og explorer.exe klikker hele tiden :sad: hva er grunnen til det og hva kan jeg gjøre for fikse det :???: Du har så vage feil, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne ...husk, vi har alle hatt lignende, men for å løse det trengs ofte en god beskrivelse before @ after.. d.v.s. 'ekstern pålogging' har trolig en viktig feil fra din side, enten SMTP ( til server utgående ) eller POP3 ( innkommende ). ...ren gjetning, men har du feilmelding alà: > Verten SMTP ble ikke funnet. Kontroller at du har oppgitt servernavnet riktig. Konto: 'POP3', Server: 'SMTP', Protokoll: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 11001, Feilkode: 0x800CCC0 < [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-20 23:11 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 hmm...jeg tror ikke internet explorer har noe med dette. Det klikker ikke når jeg surfer på nettet. Feilen oppstår når jeg driver å "surfer" på hardisken ( går inn og ut av mapper og slikt). Da kommer det opp "explorer.exe har..bla bla..og må derfor avsluttes. Hvis jeg har oppe programmer blir disse borte, men de kjører alikevel i bakgrunnen. Edit: Dere tenker på iexplorer, men det er en hvis forskjell på iexplorer og explorer. iexplorer ( internet explorer ) explorer.exe ( et eller annet i windows). Så dette har ingen ting med internett og gjøre... Når jeg hadde xp inne hadde jeg det samme problemet [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-09-21 00:26 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Jørgen-aa skrev (2002-09-20 22:29):Det har jeg gjort 3 ganger tidligere..det hjelper ikke Har du insallert sp3 til win2k Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Ja, det har jeg gjort...har lagt inn alt på windows update Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Du sier at du hadde samme problem da du kjørte XP. Oppstår problemet helt i fra begynnelsen etter ferdig installasjon, før du kar innstallert andre programer og drivere ? explorer.exe er jo selve shellet til Win, (brukergrensesnittet, f.eks startmenyen er en del av explorer.exe.) og hvis du benytter enkelte program med shellutvidelser, kan dette føre til ustabilitet. Et eksempel på dette er winzip. (du høyreklikker på en fil og finner "add to zip".) _________________ ################################# Andersen - A+/Network+ Instruktør ################################# [ Denne Melding var redigert av: ddrojoa på 2002-09-21 04:07 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Det er jeg ikke så sikker på, siden jeg legger inn alle programmene mine med engang etter installasjonen. Så det kan godt hende det er et program som står for ustabiliteten. Hvis jeg har oppe et program og bestemmer meg for å se etter noe på hardisken, minimerer jeg programmet og går inn på en mappe på hardisken, og da pleier problemet og oppstå... Problemet oppstod oftere i xp enn 2k, så det skjer ikke så ofte i 2k, men det er veldig irriterende :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå