kilogram Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Virus på bestilling Panda Software har avdekket et selskap som selger trojanske hester for 6500 kr stykket. Firmaet garanterer nye gratisversjoner av trojaneren om antivirusprogrammer finner den. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er dette som gjør at virus fortsetter å yngle, det er blitt vinst-kriminalitet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg håper det blir slått hardt ned på dette. Men det er nok bare dråpen i havet... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg håper det blir slått hardt ned på dette. Men det er nok bare dråpen i havet... 5675125[/snapback] Ja, sikrere OS er vel den greieste måten å hindre at det blir for mye bry, å prøve å få alle til å stoppe å lage virus er nok fåfengt. AtW Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er slike mennesker jeg ville likt å ha en privat samtale med på bakrommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå